خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مخ زنی به شیوه ی نوین

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ

تبلیغات یا همون مخ زنی خودمون یکی از سخت ترین و تخصصی ترین کارای دنیاست!


برای آموزش شنا کانال درست کردم اولش فکر میکردم 4تا اطلاع رسانی و ایناست..بعد دیدم برای زنده نگهداشتن کانال باید مطالب مختصر و مفیدم توش باشه

بعدش باز دیدم نههههه اینا کافی نیست!! باید به طرق مختلف اطلاع رسانی کرد

یه راهش فرستادن برای جمع دوستان و فامیله ولی اینکه چند نفر باز مطالب و فوروارد کنن معلوم نیست! اینکه چند نفر تمایل نشون بدن اینم معلوم نیست

مطلب باید ب خودی خود اینقدر جذاب باشه که افراد با میل خودشون ارسال کنند

خلاصه از بس تو اینستا اینو اونو فالو کردم انگشت اشاره دست راستم خسته شد

حالا فقط این نیست !! برای عده ای باید مدتی لایک کنی و کامنت بذاری تا بهت توجه کنن!

برای عده ایم باید تقاضانامه ی خصوصی بفرستی ..

راهی بس پر زحمته

اینم آدرس کانال بنده

shenayebanovan@

اگه احیانا سر زدین خوشحال میشم از نظرات کارشناسانه تون استفاده کنم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
سپیدار

نظرات (۱)

۰۹ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۸ دوست آشنا
سلام.شناگر جان.مثل خودمونی تمام این ها را انجام دادم.موفق باشی.آدرس کانال را قسمت صفحات مستقل بذار.

پاسخ:
سلام.ممنون.شماهم موفق باشین :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.