خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جمعه های زمستانی

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

جمعه های زمستونی باید پرده های اتاق و کنار زد تا آفتاب هرچه تمامتر به داخل اتاق بتابه

بعد هم زیر پتو چمباتمه زد و مشغول خوندن کتابهای "جین اوستین" شد و گاهیم قهوه ای نوش جان کرد

هر وقت هم خواستی از کتاب چشم بگیری از پنجره بیرون و نگاه کنی و برفی که ریز ریز داره میباره یا بارونی که میخواد بیاد یا حتی آسمون گرفته و سرد و ابری زمستونی رو به جای آفتاب ببینی

درحالیکه من در دخمه ی تاریک و سرد تنهایی خودم مشغول به کارم و در عین حال گوش دادن به موسیقی که بیشترشون چرندیاتن حقیقتا

اغلب فقط میشنوم با اینکه بیشترشو کم و بیش حفظ شدم

فقط برای شکستن سکوت طولانی و عذاب آور و فرار از پراکندگی فکری

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۷
سپیدار

نظرات (۳)

موفق باشین
پاسخ:
ممنون
این آخر فصل چهار کتاب وسوسه چقدر قاطی پاتی بود یک بار نوشت هفت سال 
من که میگم تو دوران متاهلی این چیزها از سرت می افته>:) 
گذشت بعد مینویسه تازه رفتن قصر رو اجاره بدن:-\ 
من یه هفته اس به صورت جدی پیگیر امیر تتلو شدم هر جمعه شب یک قطعه از آلبوم قهرمان رو میده بیرون


پاسخ:
اره من بعضی جاهاشو رد میکنم یا زیاد توجه نمیکنم بهش :))

دقیقا چه چیزایی؟؟؟ اینکه راحت بشینم کتاب بخونم و از پنجره برف ببینم یا اینکه تو غار تنهایی کار میکنم؟؟ 
خخ اونارو که من اصلا گوش نمیدم.آهنگ یا باید موزیک ملایم باشه اونم نه از هر کسی! یا قری باشه :))
۱۸ دی ۹۵ ، ۰۹:۱۹ دوست آشنا
یه سوال از مهر 1390 شروع وبلاگ هست.بعدش چطور عمر سایت 474 روزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خب وبم اول بلاگفا بود بعد که بلاگفا گند زد من مطالبمو منتقل کردم اینجا واسه همین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.