خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زیر 2متر خاک

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ
بعضی آدما اینقدر لجباز و حرف گوش نکنن که دلت میخواد بزنیشون :|

دوست جان ما هم دیروز بچه شو ترکوند و به ملکوت پیوستش کرد!! همشم به خاطر این بود که به توصیه های ما و از جمله خود من توجهی نکرد!!
اگر هیچ کدومم تاثیر نداشته بالاخره دم کردن تصف استکان زعفرون قطعا موثر بوده!! فکر میکنم دیگه همه ایند کاملا بدونن که زعفرون بعنوان دارویی برای سقط جنین استفاده میشه!
به هر حال این موجود چند سانتی عمرش به این دنیا نبود و از همون اول کار از تحمل مصائبش راحت شد

جناب هاشمیم که به دیدار حق شتافتن!خیلیم با عجله و بدون آماده سازی قبلی ملت همیشه در صحنه
از دیروز فکر میکنم با اینهمه قدرت و ثروت رفت زیر 2متر خاک!
حالا من چرا باید استرس داشته باشم برای کم شدن ساعت کاریم و درآمدم و حق و حقوقی که براحتی پامالش میکنن!!!! 
آخرش همه مون میریم زیر همین خاک و همه جواب باید پس بدیم
اونایی ک اینجا راحت حق میخورن لابد اونقد گردنشون کلفت هست که فکر میکنن اونجا هم میتونن!!
هرچی کمتر داشته باشی کمتر ازت میپرسن...کمترم فشارت میدن!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۱
سپیدار

نظرات (۶)

وااااا؟یعنی خودش دوست داشت بچه ش رو بترکونه؟؟؟
عاقا تسلیت عرض میکنم..
شاه و گدا نداره ، خانه ابدی هممون همونجاست
پاسخ:
نههه دوست نداشت ولی مراقبت نکرد اصلا :/
موچکریم D:
بلی آخرش همینه
بیا خیالت راحت شد پسر بود دیگه گفتی دختر خدا قهرش گرفت :-[ 
اینم که گفتی دو متر خاک من میگم خاک داریم تا خاک الان یه راست رفته بهشت اصلا زیر اون خاک که جای سوال و جواب شب اول قبر نیست:-| 
امکانات ایاب و ذهاب هم فراهمه مترو داره:-Ω
پاسخ:
نه داشتم دوباره خاله میشدم از دست رفت :( 
اگه پسر بوده ک عیب نداره ولی دختر اگه بوده حیف شد :((

کدومشون دقیقا؟؟؟؟؟؟  o.O
این که 82 سال داشت!
پاسخ:
خدا کنه!
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۲:۳۰ علیرضا غفاری
به همین راحتی؟؟؟!!!!!
پاسخ:
نه خیلیم راحت نیست
من منظورم این بود که 82 ساگی درگذشت ولی از باب مزاح گفتم براش آخه من الان تو بحران هویتی به سر می برم نمی دونم قبل بهتر بود یا بعد که اینا اومدن
اگه قبل رو انتخاب کنم دلم میسوزه و اگر بعد رو انتخاب کنم هم میشه همین وضعیت عقب افتادگی سی و اندی ساله
نظرت برام خیلی مهمه حرف بزن روشن شیم:-[ 
پاسخ:
والا هر دوره ای خوبیا و بدیهایی داشته.حقیقتا الان وضعیتی شده که شاید از جهاتی ظاهرا بهتر و امن تر شده اما از جهاتیم حقیقتا داغون تر 
من ب دلایل خودم الان و انتخاب میکنم چه بسا اگه ما همچنان رفیق شیش امریکا بودیم الان مثل ترکیه و عراق و عربستان هر روز ی جا انفجار و خونریزی داشتیم
فعلا فقط خدارو شکر میکنم از اینکه امنیت دارین و جنگ نیست و انشالله ک جنگ هم نشه

آره نه تنها من بلکه خیلی های دیگه هم فراموش کردن گذشته رو پیش گرفتن ولی حالا که دلمون می خواد همینی که هستیم رو بهتر کنیم هی اخبار بد حقوق های نجومی و فلان و بهمان آدم رو ناامید میکنه پیشرف رو هم که نمیتونی لمس کنی که گذشته از یادت بره :-\ 
پاسخ:
متاسفانه وضعیت بدیه ادم تکلیفش با خودشم روشن نیست

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.