خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کچل زیباست

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

نظرتون راجع به زنی که بدون داشتن هیچ دلیل یا مشکل پزشکی سرشو میتراشه چیه؟؟؟ و ادعا میکنه خیلی زیباست!

شایدم مد جدید در شبکه های بلاد کفره که بنده بی خبرم!!


امشب یه عروسی میریم که عروس نداره :|

اگه خدا خواست و بخت ماهم به قول بعضیا بااااااااز!!!! شد من عمرا عروسی نمیگیرم!

نهایتش یه مهمونی بگیرم برای دوستای پایه!

برا خونمم وسایل اضافی نمیگیرم :/

سیسمونیم کلی پول عروسک و آت و آشغال نمیدم -_-

برا بچه هامم همین کارو میکنم

بعدم وصیت میکنم وقتی مردم روز اول به هیییییچ کی نگن کی میریم بهشت رضا و کی میریم حرم...فقط نیم ساعت قبل دفنم خبر کنین همه بیان سر خاک یه دو قدم دنبال تابوت راه برن و یه فاتحه بخونن برن

مراسم دوم و سوم هفتم و چهلمم نمیخواد 

از لحظه ی مرگم تا روز چهلمم هرکی عروسی و تولد و جشن و مهمونی داشت بگیره لطفا من راضی نیستم همه رو پای من بندازن

اون طرفم لطفا بدون تشریفات ببرینم بهشت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۳
سپیدار

نظرات (۶)

سلام
چقد با کلاس شدین
همه پستا رمز دار شده
چار روز نبودیم چه اتفاقاتی افتاده
پاسخ:
سلام
بودیم والا
دیگه هر روز دنیا در حال تغییره چار روز ک چیزی نیست
سلام.
خوشحالم که هنوزمی نویسی.
:)
پاسخ:
سلام :)
رمز ورود رو عوض کردی من که ندارم:-| 
پاسخ:
نه همونه  O.o
سلام
اولندش که زن کچل هم یه مدلیه برای خودش] مخصوصا با تتوی شیطونی!
ثانیا شما اون امر مهم رو انجام بده بقیه وظیفشون رو خوب بلدن :خخخخخخ
ایشالا انقدر عمر کنی که خسته شی
پاسخ:
علیک سلام
عجب!!! حیف به والده ی محترمتون دسترسی ندارم وگرنه این نظر گهربارتونو به سمعشون میرسوندم
ثانیا منتظر اجازه شما بودم الان که صادر شد خیالم راحت شد دیگه
ثالثا زبونتونو گاز بگیرین
پاقدمم سنگین بودکه ازوقتی اومدم وبت دیگه چیزی ننوشتی!؟
پاسخ:
نه والا! وقت نمیکنم  😆
چه زود از عروسی رسیدی به ختم
و اینمه اصلا از زن کچل خوشم نمیاد
زیبایی زن به موهاشه
همون که پیغمبر گفته
پاسخ:
همینقدره دیگه تقریبا فقط سرفصلای مهم و گفتم
بله دقیقا منم موافقم

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.