خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سقف حسادت

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۱ ق.ظ

معلمی اونم تو ورزش از بهترین کارای دنیاست :)

یه شاگرد کوچولو دارم که خیلی شیطونه! در واقع پارسال شاگردم بود و خیلیم اذیتم کرد..قبلنم ازش نوشتم..هیچ کس از پسش بر نمیاد حتی مامانش! وقتی میاد استخر در حالی که یه خانوم بلند از راه دور میگه میدوه میاد سمتم و محکم بغلم میکنه..در طول مدتیم که تو آبه هی صدام میزنه تا نگاش کنم .. و اماااااان اماااان از این سرناجی جان که به اینم حسادت میکنه! 

موقعی که این کوچولوی ما داشت میرفت ، سرناجی جان هی صداش کرد و میگفت خداحافظ ولی جوجه ی ما بهش توجهی نمیکرد و آخر سر ب زور از دور گفت خداحافظ اما طبق معمول پرید تو بغل منو خیلی گرم خداحافظی کرد

گاهی فکر میکنم کاش این قدرت فهمیدن حس آدمها و حتی خوندن افکارشون و نداشتم اونوقت میتونستم همه چیز به خوبی و سادگی تصور کنم!

با اینکه خیلی شیطونه و گاهی همکارا ازش مینالن اما من عاشقشم

میخوام براش یه عروسک سوزی (ایرانیه) بخرم و دفعه بعد ک دیدمش بهش هدیه بدم

به نظرم از دست دادن محبت این بچه ها بزرگترین ضرر عاطفی تو زندگیه!

و خیلی دوست داشتنیه شاگردای کوچولوت جلوی چشمت قد بکشن و بزرگ بشن

لذتبخشه حقیقتا

این سرناجی جان بارها تلاش کرده یه طوری توجه این جوجه رو هم به خودش معطوف کنه ولی خب موفق نشده!! و من خیلی متاسف میشم از دیدن این رفتارهای فوق کودکانش که به محبت این بچه ام حسادت میکنه!!!!

اعتراف میکنم بارها درست جلوی همین خانم ک رسیدم به جایی یا چیزب برخورد کردم که باعث ایجاد درد و کبودی بدنم شده!!! یا به هر حال یه مشکلی برام پیش اومده...

خدا خودش ماهارو کمک کنه و از مسائل این چنینی حفظ کنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۳۰
سپیدار

نظرات (۶)

۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۵ گریزان هستم
:|

پاسخ:
:|
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۲ ریموند گیبس
سلام 
با بچه کار کردن خیلی شیرینه تجربه اش رو داشتم :)
پاسخ:
سلام
حس بی نظیریه :)
لطف های سرناجی جانتون شامل حال ماهم شده😀

پاسخ:
میبینی توروخدا 😀
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۷ دوست آشنا
شیرین تر از بچه وجود نداره.دنیای جالبی دارن.باهاش دعوا کنی هم سریع دوس میشن و بازی می کنن
پاسخ:
بله همینطوریه.بچه ها در لحظه زندگی میکنن
هیچ کی غلطه 
هیچ کس
خط چهارم
پاسخ:
درستش کردم ولی خب هیچ کی عامیانه تر بود
جلیل هستم چهارساله عاشق یادگیری شنا! شاگردنمیخواین!؟
پاسخ:
4ساله تو استخرا راه نمیدن برو سال دیگه بیا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.