خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

زمانی برای فشردن

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۲ ب.ظ

امروز ازون روزایی بود که تموم نمیشد

خیلی خسته شدم حقیقتا

دوست جان از 10 اینجا بود و من از 9 در کارگاهم مشغول و باتفاق تا 5:30 بعد از ظهر همونجا بودیم

دوست جان داشت مانتویی که بهش یاد داده بودم و درست میکرد و منم هم کمک اون میکردم هم یه شلوار برای مامی دوختم و هم یه کار نیمه تمام داشتم ک انجامش میدادم

بعد اذان دوباره بدای تموم کردن کارم رفتم پایین نمیدونم چرا همش فکر میکردم پشت پرده ها کسیه! فکر کنم اثرات دیدن فیلم بعد از غروب و خوندن بخشهایی از کتاب دیشب بود

در حالیکه الگوها جلوم پخش بود و فقط ی الگو رو آماده کردم یادم از زمانی افتاد که کتاب و جزوه جلوم باز بود و نمیخوندم اما بیشتر احساس خستگی بهم دست میداد بعدش!!!

به هر حال عکس زیر حاصل تلاشم در دوهفته ی اخیره البته نه همش!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
سپیدار

نظرات (۵)

۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۱۸ محمد روشنیان
بخشی از فضا سازی متن جالب انگیز بود!
پاسخ:
کدوم بخش؟ :/
کلا اغراق شاعرانت خوبه
پاسخ:
ممنون
وای چه همه لباس زیبا😊😊
پاسخ:
قابلی نداره 😊😍
برات زدم به تخته;-) 
فیلم سینمایی تنها در خانه رو ببین که بتونی از پس سایهای پشت پنجره بر بیای>:) 
کافیه توی نرم افزار تلویبیون اسمش را سرچ کنیD|:
پاسخ:
موچکرم :-)
فک کنم دیدم
کلا از غروب ب بعد برم پایین یکم با ترس میرم 😨
حاصل تلاشتون چقدر زیباست
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم 😊سلامت باشید

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.