خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

لقمه ای آتش

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

حرام خواری مفهومیه که متاسفانه تقریبا اون معنا و اهمیت خاص خودشو از دست داده و با توجیهات رنگارنگی روش درپوش گذاشته میشه

از معنای فقهی و دینی و شرعیش که بگذریم میشه از این جنبه بهش نگاه کرد به هر حال دزدی و تصرف در مال دیگران و کم فروشی و ... در هیچ دین و آیینی مورد قبول نیست اگر به هیچ دینی هم قائل نباشیم به لحاظ انسانیت هم نمیشه پذیرفت که ما چون پولمون کمه و کسی دیگه حقمونو نداده میتونیم در حق دیگری اجحاف کنیم

و این روند متاسفانه و بدبختانه به طرز شدید و عادی بین هر قشر و گروهی از مردم با هر شغل و میزان درآمدی نفوذ کرده غافل از اینکه اون مال دزدی و غیر حلال، مال حلال رو هم خاکستر میکنه و هیچ برکتی نداره!


گفته بودم همیشه یه مبلغی روی پول بنزین به متصدی پمپ بنزینی ک برام بنزین میزد میدادم با این فکر که حقیقتا این پول اونقدر ارزش مادی نداره اما به نوعی صدقه محسوب میشه

 دفعه قبل خود متصدی 2000تومنی رو برگردوند و گفت کمتر زدم!! البته شک داشت برای گفتنش

دفعه آخری که رفتم ماشین و طوری نگهداشتم که مانیتور بغل دستگاه رو بتونم ببینم و دیدم که 1لیتر کمتر برام زد منم 1000 تومنی که بعنوان انعام گذاشته بودم از روش برداشتم و جالبه آقا طوری پول و نگاه میکرد انگار طلبکار بود!

فقط متاسف شدم که با این زبون درازم چرا به روش نزدم که فهمیدم کم زده!

نهایتا اینکه دیگه هیچ وقت مبلغ اضافه ای نمیذارم و صفحه مانیتورم چک میکنم

وقتی ماها در این موارد کوچک به همدبگه رحم نمیکنیم چطور توقع داریم دیگران در حق ما انصاف به خرج بدن؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
سپیدار

نظرات (۲)

سلام

یه سوال دارم . که با توجه به نزدیک شدن نوروز فک کنم بدرد خیلی ها بخوره.
البته من خودم برای نیمه اسفند میپرسم.
کلا برای یه سفر 3 روزه به مشهد بعده سالها ؛ چه برنامه ای به طرف مقابلتون میدین؟  پیشنهاد میدین برای 3 روز کجا برن؟ دیدنی و خرید و تفریحی و حتی رستوران وووو...   یه جوری که تفریحی زیارتی باشه و خسته کننده و فشرده هم نباشه
مثلا از صبح شما بودین تو این 3 روز چه برنامهای میدادین؟
اگه حوصلتون میشه مثه یه سفر نامه کوچیک با زمان تقریبی رسیدن اون مکان و جزییات بگین. مثلا قیمتا و نحوه رسیدن به اونحا از یکی از هتل های نزدیک حرم و ووو ....
مثلا صبح بعد زیارت و صبحونه از طریق آزانس یا فلان طریق فلان جا میرفتین و  ناهار رو فلان جا و عصر  و شب و وووووو
اگه حوصلتون شد بگین حتی یه پستش کنین. مطمئنا بدرد خیلی ها که تو نت جستجو میکنن خواهد خورد.
ممنون
پاسخ:
سلام
فکر خوبیه
به زودی یه پست مف1ل مسذهرم :)
سلام
ای گاش وبلاگ های تو سبک شما زیاد باشند
خیلی خوبید...
پاسخ:
سلام
لطف دارین 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.