خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سکانس عاشقانه

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ

با شنیدن اسم حسن جوهرچی خیلیا (دهه شصت و ماقبل) یاد سریال در پناه تو می افتن

حسن جوهرچی در نقش محمد و نقش مقابلش لعیا زنگنه..عاشقی که انسانیت نشون داد و در مقابل خواستگار متمول عقب نشینی کرد و البته در نهایت هم به همسر مورد علاقش (لعیا زنگنه) رسید هم یه فرزند دختر 5-6ساله!

شیوه ی خاص صدا زدن ثریا قاسمی، مادر محمد هنوز یادمه و اون موقع خیلیا ازین شیوه صدا زدن بدشون میومد.." محمدمممم "!!

برای دیدن اون فیلم با اون مضمون کم سن و سال بودم شاید به خاطر همین چندان خوشم نمیومد از اطواراشون و یادمه همیشه دلم میخواست آخر فیلما شخصیت اصلی بمیره و هیچ کی به عشقش نرسه!! خودمم نمیدونم این بیماری از کجا نشات گرفته بود اما تا همین چند سال اخیر همچنان بر همین علاقه بودم!!

اون زمان شنیدیم بخشهایی از این سریال عاشقانه سانسور شد !!! اینکه واقعی بود یا نه؟! و اگه بود دقیقا به چه دلیل؟! همچنان در هاله هایی از ابهام هست..

اما هرچی که بود مثل خیلی از فیلمها و سریالهای اون زمان اخلاقیات و احترام به بزرگترها و اهمیت کانون خانواده در بالاترین درجه بود و باید بگم مثل فیلمای امروز از انواع بدآموزی از طرز صحبت غیر محترمانه با پدر مادر تا روشهای کشف و مصرف مواد مخدر کاملا به دور بود

حسن جوهرچی رو آخرین بار تو یکی ازین برنامه های زنده ی تلویزیونی دیدم که یادم نیست کدوم بود 

یادم نمیاد فیلمای بیخود یا نقشهای منفی داشته باشه..به هر حال تا مدتها در نقش عاشق پیشه ها بود و بعدم فیلمای جنگی یا تاریخی

هرکی که بود پیمانه ی عمرش خیلی زود به پایان رسید و مثل سایر هنرمندان و هنرپیشه ها کسی از دوران بیماریش و دلیل غیبتش باخبر نشد تا اینکه در سکوت رفت

خدا رحمتش کنه

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۱۱/۱۵
سپیدار

نظرات (۳)

حتی من هم که خیلی بچه بودم سریالش و اونهمه محبوبیتش رو یادم میاد
یه مدت مجری ماه عسل بود:'( 
روحش شاد
پاسخ:
:( خدا رحمتش کنه 
سلام. این متن من بود...............یه دونه بدن روغن مالی را که دم در حرم چادری شده را هم واسه من پست کنید .فقط بی زحمت ضمانت مرجوعی هم داشته باشه...................................................یه دونه بدون روغن مالی..............(چرا زود قضاوت می کنیین.....حرف(واو) جا  افتاده.ممنون از توهینی که کردین.تشکر
پاسخ:
سلام
بله درست کردنش بعد 1هفته خیلیم سخت نیست
من هیچ توهینی نکردم !! نسبت به چیزی که دیدم تذکر دادم همین
بله درست کردنش بعد 1هفته خیلیم سخت نیست

(این جمله یعنی توهینننننننننننن)
اگر کسی حرفش را یه جور دیگه بیان کنه توهین میشه
نه اینکه آشکارا بگه یه حرف واو جا افتاده

پاسخ:
امیدوارم همونطور باشه که میگین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.