خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

غرغرو

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ



امروز از اون دنده پاشدم!!
با سردرد خوابیدم و با سردرد بیدار شدم الانم اومدم فقط غر بزنم و بس!!


اول از همه لعنت به این نت که هی قطع میشه
دوم لعنت بهدشهرداریها با اون قوانین مزخرفشون که بهتره بگم قانون پوله فقط!! شما پول بده بعد برو رو سبیل شاه عباس نقاره خونه بزن!!!
الانم تو منطقه ای که همه ویلایین مجوز ساخت آپارتمان میدن!!! اونم بالای 2 طبقه!! و اخیرا 5 و 6 طبقه
یعنی خیییلی راحت امنیت و ارامش و راحتی شما در منزل شما رو با پول به خاک میسپارن!!
مهم نیست که حیاط شما و حتی اتاق خواب شما!!!! دیگه مال خودتون نیست!! مهم اینه که شهرداری به ازای هر طبقه اضافه یه پولی بگیره و جیبشو پرتر کنه!!
جایی که مشکل پارکینگ داره یا تراکم کمه اما بیشتر ساختن یا هر دلیل دیگه ای! کافیه پول بدین تا تمام تخلفات مجاز بشن حتی تجاوز به افراد و حقوقشون و هر چیز دیگه ای.به همین راحتی!

قرار بوده یه مانتو باشه و یه سارافن! بعد پارچه اوردن شده اینا بعلاوه دوتا بلوز و یه پیراهن و یه دامن!!!
یا بوده یه مانتو و یه پیراهن ساده و یه تاپ دامن بعد شده اینا بعلاوه یه کت و یه پیراهن مجلسی که خودمم باید برم ملزوماتشو بخرم! و میدونم که پولشم به وقت نمیدن و خورد خورد میاد!!
ازونجایی که هنوز خیاطیای خودمون برای عید مونده و کارای دیگم هست و کمرمم درد میکنه و کتف و شونه هامم سوزش بدی پیدا کرده تصمیم اکید گرفتم اون دو مورد آخریو برگردونم و بگم نمیتونم -_-
والا همه سو استفاده گرن و فقط فکر خودشون.فکر میکنن من بیکارم!! منی ک 3روز در هفته نیستم شبام اینقدر سرده ک نمیتونم برم بمونم کار کنم
بعدم اصلا قرار بود من دیگه ...ر نشم و سفارش قبول نکنم چرا قبول کردم؟؟؟هااا؟؟
به هیچ کارم نمیرسم همش پایینم اتاقم نامرتبه همش به مامان نمیرسم کمک کنم و این از همه بدتره
چرا باید همیشه سختی رو ب خودم تحمیل کنم به خطر بقیه؟؟؟؟
عمرا -_-

و اینکهههههه
چرا بعضیا فکر میکنن هرچی میخرن باید برند خارجی داشته باشه؟؟؟؟؟ بعد میان مینالن که شوهر یا پسرشون بیکاره!!
خب عزیز من ما با دست خودمون داریم تیشه به ریشه مون میزنیم!!
شنیدم کفش فروشیای تبریز با هم یه حرکتی راه انداختن ب ای حمایت از کیف و کفش داخلی امیدوارم درست باشه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.