خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بازم سوتی :/

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۶ ب.ظ

چرا گاهی وقتا آدم تو یه کار ساده سوتی میده؟؟؟؟

اینترنت از دیروز ظهر قطع بوده تا الان ک زنگ زدم شرکت بعد از پرسیدن شماره و مارک مودم و اینا گفت کابلا وصلن؟ که من چشمم افتاد به سیم مودم که از پریز تلفن خارج شده :|  :|  :|

واسه اینکه ضایع نشم نگفتم اینو !!قطعم نکردم ولی همینطور سلسله وار تعدادی سوتی ارائه دادم ک دیدم قطع کنم بهتره -_-

خدایا آخه چرا؟!؟!؟!


از فردا آمادگیا شروع میشه به مدت 3 روز 7:30 تا 10 صبح

همیشه به خاطر زیر آبی استرس داشتم ولی این چند وقت که تمرین کردم 20متر از کم عمق به عمیق و رفتم دیگه از 25 متر معمولی که از عمیق شروع میشه نمیترسم

استرسم ندارم چون کلا وقت تلف کنیه فقط!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
سپیدار

نظرات (۲)

خدا رو شکر باز خوبه برقا نرفته بوده!! :دی
پاسخ:
:)))) نه دیگه اونقد داغون نیستم
آره واقعا 
واس منم پیش اومده خودکار تو دستمه ولی دارم
دنبال خودکار می گردم
فکر کنم به حاطر اینه مشغله ذهنی زیادی داریم
پاسخ:
فکر درگیر و اعصاب خط خطی ادمو کور میکنه -_-

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.