خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پاسخ تبلیغات

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ
بالاخره تبلیغاتم جواب داد

 و دیروز یک عدد شنا آموز از کانالم شماره مو گرفت و قرار گذاشتیم
گفتم من ک قرار هست این راهو برم حالا شاگردمم بگم بیاد دیگه دو روز کمتر اون مسیر و طی میکنم..خدارو شکر برنامش با من جور بود و قرارا گذاشته شد
مثل همیشه دوتا کلاس شدیم با دوتا مدرس
مدرس ما خیلی بهتر بود و گیر الکی و توضیحات اضافی وقت گیرم نمیداد! یادمه از قهرمانای شنا بود سابقا..خوب بود
ولی اون یکی انگار داشت دق و دلی سالهایی که آمادگی داده رو سر بچه ها خالی میکرد!! یک موجود فوق جو گیر!
ساعت 10 تموم شد و رکوردمم 1:51 زدم
یادم نیست پارسال یا سالای قبل چه جوری زدم؟! 
به هر حال باید زیر 2 دقیقه میبود
به شاگردم گفته بودم 10:30 بیاد ک اگه دیر شد معطل نشه.. خیلی منقبض و سفت اما باهوشه و خوبم کار میکنه!
امادگی ادامش 3شنبه و 4شنبه اس..بهتر
شاگردمم عجله داره که زودتر تموم کنه برای همین احتمالا جمعه ام بریم.اینطوری خیلی بهتره 
به خودم خیلی عشق میورزم که اینهمه کار خیاطی دارم و شاگردم قبول میکنم!! حالا شبا از فکر کارام خوابم نمیبره هاااا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۴
سپیدار

نظرات (۵)

۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۲۳ احسان پروانه
20
پاسخ:
ولی شما به دلیل استفاده ابزاری از بلاگ بنده 0 
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۱۶ سعید یگانه (جاوید)
موفق باشید
:-)
پاسخ:
خیلی ممنون :-)
با جوراب تو دمپایی خیس پا نگذاشتی که عشق ورزی یادت بره:-)) 
ولی چون من بهت افتخار می کنم بورز:-P 
پاسخ:
:)) من کلا در همه حال به خودم عشق میورزم
زحمتتون میشه؟ :))
21

خخخخخخخخخ
پاسخ:
:)))
20
لابد به منم میخواید بگید به دلیل استفاده ابزاری 0😆😆😆
پاسخ:
نه استفاده ی شما غیر ابزاریه بیست بک 😆😆😃

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.