خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

طرح های ضربتی

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

میتونم به دوستی و رفاقتم ادامه بدم تا وقتی که

۱- احترام بینمون محفوظ باشه

۲- حس نکنم طرفم قصد سو استفاده از دوستیمون و تحمیل شراط یا کارهایی رو بهم داشته باشه (در واقه متحمل ضربه ای نشم )

اگر این دو شرط رعایت بشه از هیچ چیزی فروگذار نمیکنم! 

ولی خدا نکنه اون آدم کارهایی بکنه که از چشمم بیافته!! در موارد خیلی حاد ترکش میکنم و در مراتب پایینتر کاملا روابطمو باهاش محدود میکنم و خیلی راحت میپیچونمش!!

رودرواسی بدترین شکل ظلم به خوده که بیشتر هم بین دوستها اتفاق میافته تا غریبه ها!!


طی یک حرکت جهشی قصد دارم تمام پارچه های مونده از این و اونو بهشون برگردونم!! اولین قدم در جهت حرفی ک زدم مبنی بر اینکه دیگه به هیچ عنوان سفارش از کسی قبول نکنم و به جاش به مامی عزیزم بیشتر برسم


وقتی از 7:30 صبح میری تو آب تا 12:40 دقیقه!!! بعدش انگار تمام سلولای بدنت اب اضافه دارن -_-  بعدش گلاب به روتون 10 بار باید بری تخلیه


خیلی کم ازمون سو استفاده میشه تو این شغل؟؟؟ بعنوان یک شغل ک تعریف نشده در قانون کار!!! هیچ جایی نیست ک به دادمون برسه مثلا!! قوانین من درآوردی و سلیقه ای....حالا آپشن جدیدشون که امروز اعلام شد ناجی افتخاری بود!!!!!!!!! ینی چی؟؟؟؟؟؟؟ 

برگه دادن ک هرکی خواست پر کنه بعد هر جا لازم داشتن طرف خودشو هرطور شده برسونه!!! رایگان!!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.