خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برف قدیمی

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ق.ظ

نیم متر برف اومده و هنوزم داره میباره

من نمیدونم چرا این مدیر نادان مجموعه ، استخر و تعطیل نمیکنه؟؟؟؟ 

دلم میخواد ببینم امروز تو این وضعیت کیا پا میشن میان؟؟؟

البته که آدمهای خجسته کم نداریم اینجا!

فردا هم اون یکی استخر شاگرد خصوصی دارم که جلسه ی پیش به خاطر این تبخال ذلیل مرده تعطیل کردم حالا احتمال غریب به یقین میدم فردا اونجا تعطیل باشه! 

عجب اوضاعی شد

البته خدارو شکر! تلافی تمام بارشهایی ک از پاییز تا حالا باید اتفاق میافتاد دراومد!

همچین برفیم سالهاست که تو مشهد بی سابقه بوده!

پری روز صبح هوا به شدت بهاری!! بعد نم نم بارون و بعدش تند شد و عصریم تگرگ خفنی اودم و تا دیروز صبح یکسره ادامه داشت اونم با شدت و بعدم مبدل ب برف شد و هنوزم داره مارو شرمنده میکنه

موضوع ناراحت کننده تنبلی مردم محل یا بهتره بگم مردای محله!!

بچه که بودیم هر موقع برف میومد روز بعد تمام مردا اول حیاطا رو تمیز میکردن و بعدم از تو کوچه همدیگه رو صدا میزدن و با شوخی و خنده تمام کوچه رو تمیز میکردن

البته ک اون موقع همه ی خونه ها یک طبقه بود و آفتاب هم مجال تابیدن و آب کردن برفارو داشت

ولی حالا با این ساختمونای چند طبقه و بی قواره که شهرداری مفت خور با گرفتن پول مجوز ساختشونو داده هم آفتاب نمیتابه هم اصولا مستاجرین در شان خودشون نمیدونن جلوی درو تمیز کنن!! یعنی چون مستاجرن به اونا ربطی نداره!!

و اینطوریه که برفا وسط کوچه میمونه و یخ میزنه و رفت و آمد بسیار سخت میشه

مردم مردای قدیم...


پ.ن

بالاخره مسئولین تعطیل کردن  😆

اینم حیاط ما هم اکنون


خدا کنه فردا هم تعطیل باشه اون یکی استخر بلکه تا 3شنبه بتونم قرقی عزیزمو از زیر خروارها برف در بیارم


ضمنا حیاط یکبار 4ساعت پیش تمیز شده قسمت ورودیش وگرنه الان لاستیکای میشن هم دیده نمیشدن

جهت درک عمق فاجعه عرض کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
سپیدار

نظرات (۱)

سلام
مگر تو استخر هم برف میاد؟؟!!! تنبی رو بذارید کنار و بپر تو آب خواهر من!
ضمنا چه ربطی به مردا داره؟ مگر اطلاع ندارید چندین ساله  که جای مردا و زنا عوض شه...به خانومای محله تون بگید تنبلی رو بذارن کنار و بهمراه شب در یک اقدام جهادی جارو و خاک انداز رو بردارن و کوچه رو تمیز کنن!!!
چه انتظاراتی از مردا دارن این خانوما!! والا!!!
پاسخ:
سلام
تو استخرای مشهد میاد جزو آپشنای ویژه اس
اره دیگه یوقت مردا از جاشون پا نشن!!!!حیفه

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.