خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تعطیلات-تی وی-حمایت

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

بخش اول:

خدایا ممنونم که هوامو داری

امروز صبح دلم نمیخواست برم سر کار چون میدونستم تا برگردم مامان برای باز کردن راه میره حیاط و تمیز میکنه..داشتم برنامه میریختم که دیرتر برم و راه رفت و آمد و تمیز کنم! که هس ام اس مدیر مبنی بر تعطیلی استخر رسید

اعتراف میکنم کمر درد شدم و با دو نوبت کار تونستم تمام حیاط و تمیز کنم چون کوچه به هر حال سهم بابا بود و میدونم از راه میرسید شروع میکرد..منم که دختر خووووب!! 

باز به این فکر بودم که فردا اون یکی استخر ممکنه تعطیل شه کاش قبل رفتن متوجه بشم ..که شاگردم اس زد گفت نمیتونه بیاد و بسی شاد تر شدم!

به این ترتیب فردا هم فیتیله!!


بخش دوم:

تی وی نمیبینم کلا! یعنی ناخواسته ممکنه ببینم یه چیزایی! برنامه هاییم ک در حال حاضر ازشون لذت میبرم کاملا اولی دورهمی مهران مدیریه که در حال حاضر بازپخشه قسمتای گذشته است و من اون موقع بیشترشو ندیدم! و دومی شکرستان عروسکی..اول عاشق پادشاهم با اون شکم گندش بعدشم اون پسره که دهنش خیلی بازه..صدای باحالی داره..مجریشونم خیلی بامزه است تو قسمت وزیر پاسخگو :))) وااای سرباز و یادم رفت یعنی هلاک حرف زدن سربازه ام :)))

گرچه که هیچ کدومم نمیدونم کی و کدوم شبکه نشون میده و همیشه اتفاقی دیدمشون

بریم سر اصل مطلب..

چند تا سریالی که جسته گریخته و بر اثر توفیق اجباری قسمتهاییشونو دیدم یه نکته ی جالب داشتن اونم اینکه تو همه شون ( از شخصیتای رزمنده و خیلی مومن و حاجی تا خانواده های روشنفکر) دختر و پسرایی هستن که دوست دختر یا دوست پسر دارن!! مرتب با هم قرار میذارن و کافی شاپ و رستوران و پارک و... هیچ کیم کاری به کارشون نداره و خانواده ها هم یا در جریانن که مخالفن یا کلا بی خبرن! ولی در هر دو صورت پدر مادرا بی منطق و قدیمی و خودخواه و بی فکر جلوه میکنن و حق با دختر و پسر داستانه که سخت شیفته ی هم شدن و آخرشم بهم میرسن و مثل قصه های سیندرلا با همه ی مشکلات کنار میان .چرا؟؟؟ فقط به دلیل اینکه عاشق همن!!

و البته بسیار هم تو فیلم با هم رومانتیکن!

یه موردشم ک فک کنم تموم شد، پسره 19 ساله عاشق یه دختر 24ساله اس ک قبلا ازدواج کرده و ب خاطر اعتیاد همسرش جدا شده و ی بچه ام داره!! و در نهایت پدر که از حاجیای زمان جنگه بسیار روشنفکر و منطقی با جریان کنار میاد!!!!

فقط یه مشت خزعبلاته که تو فیلمای ایرانی به خورد ملت میدن!!!

اگه این کارا بده چرا تو تی وی همه همینجوری دوست جنس مخالف دارن؟؟؟ اگرم بد نیست چرا تو شهر راه میافتن اینا رو میگیرن (بعضیارو البته)؟؟؟؟

متاسفم برای مغزایی که پای نوشتن این داستانا به کار افتادن!!

به نظرم نذارین بچه هاتون این فیلمای ایرانی رو ببین که پر از بد آموزیه!

فیلمای خارجی حداقل نکته ی مثبتش اینه که بر اساس فرهنگ و منش اون کشور ساخته شده! 


بخش سوم:

چطور از تولیدات داخلی حمایت کنیم وقتی نمیدونیم کدوم جنس ایرانیه و کدوم خارجی؟؟؟ حداقل کار در این زمینه اینه که فروشگاه های جنسهای ایرانی رو بهمراه برندهای ایرانی معرفی و تبلیغ کنید!!

الان من یه شلوار لازم دارم که چند هفته پیش دیدمش و دقیقا طرح ،رنگ ،جنس و مدل مورد نظرم بود اما چون رو اتیکتش نوشته بود Made in china نخریدمش

حالا از کجا یه شلوار ایرانی با همون مشخصات پیدا کنم؟؟؟ اصلا از کجا بدونم ایرانیه یا نه؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۳۰
سپیدار

نظرات (۱)

شلوار رو بخر گناهش گردن من خودم روز قیامت جواب میدم :)
پاسخ:
مگه گناه داره؟؟😕

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.