خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

من ایرانی نمیخرم!

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ
شماهام حاضر نیستین جنس ایرانی بخرین؟؟؟
به خاطر اینکه بی کلاسه و جزو برندهای معروف نیست؟؟؟؟
جنسش نامرغوبه؟؟؟
گرونه؟؟؟
من نمیگم همه ی اجناس ایرانی 100% خوبن اما مگه همه جنسایی ک به اسم ترک و المانی و ژاپنی و چینی میگیریم 100%هستن؟؟؟
یه عده میگن ارزونه و نامرغوب و چون وضع مالی خوبی ندارن حاضر نیستن پولشونو دور بریزن
اما اگه جنس واقعی رو از تولید کننده واقعی بخرین هم جنس مرغوب گرفتین هم به اقتصاد کشور یا بهتره بگم به تولید کننده های خودمون و کاهش بیکاری کمک کردین
گاهی وقتا ما چند بار پول میدیم برای خرید آشغالای خارجی که حالا ظاهرا شیکتر و ارزونترم هستن اما زورمون میاد یه پول حسابی به یه جنس وطنی بدیم ک عمری برامون کار کنه
از لوازم خانگی از قدیما "پارس خزر" و یادمه که انصافا هم همه راضی بودن یا "ارج" و خیلی چیزای دیگه که الان دیگه کمتر اسمی ازش میشنویم
خود من دوبار کفش چرم تبریز خریدم .با قیمت نسبتا بالا اما حقیقتا مرگ نداره! ظاهرشونم هرکسی دیده تعریف کرده! پس دوتا فاکتور اساسی رو داره! اولیو از بس خراب نشد بعد 5 سال دادمش به یه نفر دیگه و اون هنوز استفاده میکنه!! دومیم ک پارسال تو مسافرت تبریز خریدم و باهاش تو اب و برفم رفتم ذره ای پاهام خیس یا یخ نشد!!
حتی روسری هایی دارم ک ایرانین و سالهاست نه رنگشون خراب شده نه جنسشون
گرچه که جنس ایرانی به شدت نایاب شده تو بازار! تا جایی که وقتی از فروشنده ها میپرسی ایرانی دارین؟؟ میخندن بهت انگار گفتی آنگولایی دارین؟؟!!
وقتی ما خودمون دلمون برای خودمون نمیسوزه توقع داریم بقیه دلشون بسوزه؟؟؟
اگه دوست داشتین پیج زیر در اینستا و تلگرامو حمایت کنین
اینستا 
dast_bedast#
تلگرام
dast_bedast@

پ.ن: ازون شباست که از خستگی خوابم نمیبره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۸
سپیدار

نظرات (۱)

چرخ گوشتی پارس خزر که ما 15 سال پیش خریدیم روی کارتنش با حالتی فخرفروشانه نوشته مجهز به موتور پرقدرت ساخت ایتالیا(:V) 
پاسخ:
:/

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.