خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

الخیر فی ما وقع...

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۵۳ ب.ظ

امروز یه قرار بازار با مامی داشتیم و قرار بود دوستشم ببریم!

از صبح با سر دردی بیدار شدم که هنوز همراهمه و با یه فنجون قهوه کمی تسکینش دادم

ازونجا که دیروز یکریز بارون بارید و امروزم زوجه و پلاک منم فرده و محدوده مورد نظرمونم محدوده ی ترافیکی بود، گفتم ماشین نبریم با مترو و برگشتنا هم با تاکسی برگردیم

ولی التفات یافتم که مادر جان ترجیح میدن با ماشین بریم

به هر حال تا صبح صبر کردم و صبح که دیدم بارون بند اومده و هوام ظاهرا سرده، با توجه به مسیر طولانی و درد ناحیه کمر و اینکه میدونستم مامان جان مشعوف میشن گفتم با ماشین بریم

خلاصه رفتیم به سه مسیر مورد نظر و کارها انجام شد و از بزرگراه برگشتیم

از ورودی ستاری تو بزرگراه وارد شدیم. حدود 5دقیقه تا خونه راه بود.. با سرعت حدود 40 یا 50 میرفتم

یه خیابون دو طرفه اس که از هر طرف دو ردیف ماشین میتونن عبور کنن

روبروی دانشگاهه و اغلب شلوغ.. ماشینه دوبله وایساده بود.. ظاهرا میخواست از پارک بیاد بیرون! جلوش خالی بود.. سرعتمو کمتر کردم و رفتم به سمت چپ..یهو کلا کج شد و هرچی بوق زدم نفهمید و ازونجا که فاصله کم بود وقتی از کنارش رد میشد کلا کوبیده شد به سمت راست ماشین..جالبه که حتی بعد از اولین برخورد یکم خودشو جمع و جور نکرد تا لااقل کمی فرمون و به راستش بپیچونه و همینطور گلگیر عقبم کشیده شد و شکست!

مامان و دوستش خیلی ترسیدن

دوتا گلگیرا( روی گلگیرا درواقع) و سپر جلو و یکی از چراقا و قالپاقا شکست..وسط خیابون پر شیشه ریزه شد از همون چراغ!!

جالب اینجا بود که میگفت ببخشید من اصلا ندیدمتون و لبخندم میزد :/

ماشین خودش ولی چیزیش نشده بود و اگه سرعتش بیشتر بود یا من سرعتم زیاد بود کاملا پرت میشدم به سمت مخالف چون نمیخواستم به اون بزنم که اگه میزدم ممکن بود اتفاق بدتری بیافته

حالا قراره که با شوهرش بیاد شب صافکاری و ... 

نمیدونم چه خیری تو این تصادف بود ولی از یه ساعت بعدش که کمی آروم شدم این جمله " الخیر فی ما وقع " مدام تو ذهنم تکرار میشه

مامان و دوستش مرتب میگن خداروشکر کن اتفاق بدتر یا خسارت جانی نداشت..

تنها کاری که برای خودم میکنم اینه که سعی کنم اروم باشم و به خودم مسلط. به خودم میگم مهم نیست.. نباید مهم باشه..نباید آرامشمو بهم بریزه..

مدتهاست تمرین صبر میکنم ولی هنوز اونی شدم که باید بشم

یعنی میشه؟؟!!

خوب شد که قهوه داشتیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
سپیدار

نظرات (۵)

الخیر فی ماوقع
این قرقی ات با چراغ و سپر شکستش همش چند؟
بگو کارت به کارت کنم بیچاره کردی ماشینو!
الخیر فی ماوقع...
من نمیدونم حواس این خانوما کجاس..جالبه جدیدا خانوما خیلی به هم میزنن!
پاسخ:
5،200 خیرشو ببینی
:)))
حالا نکه شما جمعیت رجال خیلی دست فرمونتون خوبه؟؟؟؟ والا موقع رانندگی همه کار میکنین تازه بوقم میزنین! که یه وقت یکی نیاد جلو راهتون
وقتی ماشین باباها یا شوهراشونو برمیدارن همینه دیگه دلشون که نمیسوزه
5.200 برای یه قرقی همیشه تشنه لب؟؟؟؟
برو خواهر من دست بردار......
اینکه دیگه زنجفیل و نبات نیست پشت میلان های حرم به ما تهرانیا بندازید
من خواستم جون یه قرقی رو نجات بدم ولی شما نذاشتی


پاسخ:
کی میتونه به شما تهرانیا جنس قالب کنه با اون زبوناتون؟؟؟؟

شما مشدیا
پاسخ:
باشه به خاطر اشاره به این قابلیت مشدیا بهتون 200 تخفیف میدم
شب عید ماشین زود به فروش میره معطلش نکن:-$ 
پاسخ:
نه بابا
هیچ کی نمیخره :/
خب معلومه هیشکی نمیخره
قرقی تشنه لب که یه عمر بدون بنزین با صلوات و توسل راه رفته...تازه گیربکسشم میدونم تعطیله چون دست خانوم بوده...کلا ماشینی که دست زن جماعت باشه دنده و گیربکسش تعطیله
میگم بزن تو سایت دیوار بخش فروش پرندگان بگو یه قرقی خونگی که توانایی حمل مسافر هم داره..دو نیم میلیون.....بنظرم زودتر فروش بره!
پاسخ:
اینهمه تو سر مال میزنین که تخفیف بگیرین ولی عمرا همون 200 تومنم پشیمون شدم
ماشینی که با صلوات و توسل راه بره تیکه اس!
همه چیشم عالیه هر روز براش اسپند دود میکنم
هرچقدم خواهش کنین بهتون نمیفروشم.دو نیم فقط باید بدن بابت بازدید!!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.