خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ترانه خوان

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

وقتی میرم پایین و مشغول کار میشم یا رادیو روشن میکنم (اغلب شبکه فرهنگ) یا میزنم رو موزیک

وقتی آهنگ پخش میشه با صدای خواننده منم میخونم.البته گاهی وقتا و معمولا هم همون اوایل تن صدام کم میشه تا اینکه کلا ساکت میشم تو افکارم فرو میرم

خوندن آهنگ چه با صدای موزیک چه بدون اون یه راهه برای دور شدن از افکار ازار دهنده یا مشغول کننده.همینطور برای فرار از نجوای درونی یا حرف زدن با خود که بسیار خطرناکه و اگر جلوش گرفته نشه میتونه اثرات منفی خیلی بدی روی مغز و حافظه به جا بذاره!

قبلتر ها خیلی راحت با خودم میخوندم..ولی حالا مدتهاست که نمیتونم و همینکه یکم میخونم صدام کم میشه تا اینکه کاملا ساکت میشم .البته اخیرا باز در تلاشم به همون روند قبلی برگردم چون در غیر این صورت به شدت در افکار خودم غرق میشم تا جایی که گاهی با افراد مورد نظرم دعوا میکنم. و زمانی که این حرکات زیاد میشن شبها دندان قروچه به سراغم میاد که دشمن بزرگی برای مینای دندان و لثه هاست

اینهارو نه از این جهت که خود بیمار انگاری کنم گفتم! برای این گفتم که اگر کسانی هستن مبتلا به، از همین حالا تلاش کنن برای رفعش

بین این خوندنای اخیر یاد زمانی افتادم که کسی بهم گفت صدای خوبی داری.. منم تو افکار کودکانه ی خودم باور کردم و بسیار جدی تلقی کردم!! حتی رو آهنگای خاصی اغلب میخوندم و صدامو ضبط میکردم و بعد از گوش دادن فکر میکردم به اظهار نظری که روی صدام شده بود و بعدم بسیار مشعوف از صدای زیبام سعی در خوندن هرچه بهتر میکردم :))

حالا هر موقع یاد اون زمان میافتم جدا احساس حماقت میکنم و به خودم میخندم

اما همچنان سعی میکنم به خصوص در حین کارم با صدای بلند بخونم و خودمو از سایر افکار آزار دهنده دور کنم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
سپیدار

نظرات (۳)

خوندن با آهنگ خیلی حال میده..منم دوست دارم
من معمولا وقتی درحال پیاده رویی هستم و هنسفری توی گوشام هست با آهنگ میخونم بلند ..و گاهی آدمایی که از کنارم رد میشن یه جوری نگام میکنن😀
منم اهمیت نمیدم و کیف میکنم واسه خودم..
جدی حرف زدن با خود اثرات منفی داره؟ ای وای من
پاسخ:
😃😃 عاشقتم..منم با خودم زمزمه میکنم بیرون. گاهی یادم میره صدام بلندتر ازونی ک باید باشه میشه :)))

آره باعث زوال عقل میشه
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۴ سعید یگانه (جاوید)
من از همین الان سبد گذاشتم تو نوبت.
خواهشاً ردیف اول کنسرتتون بهم جا بدین. چون سن و سالی گذشته و بهرحال گوشها سنگینه!!
ممنون
:-)
پاسخ:
چشم حتما
شما جزو مهمانان ویژه خواهید بود :-)
به خوندن ادامه بده حماقت نبوده اگر صدا و شعرهای خواننده ها رو مقایسه کنی میبینی 90 درصد شایدم بیشتر تقلید و کپی بردارین :-)) 
ممنون از این اطلاعات مفید ولی منبعی که گفته زوال عقل میاره رو بی زحمت بذار کارش دارم مرسی
پاسخ:
صدام از دست رفت دیگه :))
راستش یادم نمیاد کجا این مطلب و خوندم! اما از همون موقع توی ذهنم مونده چون بعدشم با کسایی صحبت کردم راجع بهش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.