خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شاهی

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

به خاطر کارایی که رد کردم انصافا آرامش بیشتری دارم نسبت به سالای گذشته!

سبزه عیدمونم شاهی گذاشتم که بعدش خودمون سبزیاشو بخوریم اسراف نشه :دی

حالا اگه در بیاد! به عمرم ازین کارا نکرده بودم


پ.ن: دیشب خواب عجیبی میدیدم! نمیدونم چرا؟!

ظهر مشغول کار بودم که یهو یادم اومد اونی که تو خواب دیدمش 2-3 ماه پیش فوت شد...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۰
سپیدار

نظرات (۲)

فقط آرامش..چقدر خوبه
پاسخ:
بعله
چه زود فراموش شد
خیلی باید تو این دنیا برای خودمون توشه جمع کنیم بعد این دنیا کسی به فکر رفتگان نیست یا خیلی کم هستن
پاسخ:
وقتی یکی میمیره یه جوریه که یا انگار از اول نبوده یا اصلا باور نمیکنی که دیگه نیست

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.