خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

معشوقه ی یواشکی شازده

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷ ب.ظ

راست میگن نباید به کسی که عاشقشی عشقتو ابراز کنی وگرنه میذاره میره :(

منم از اون روز که گفتم عاشق اون 87 نفرم 50 نفرشون گرخیدن

برگردین بابا کاریتون ندارم! من هنوز میخوام پله های ترقی رو برم بالا -_-

یکم جنبه داشته باشین بهتون ابراز احساسات میکنن!!

والا!!


معمولا اونایی که پسر دارن خیلی دلشون میخواد خودشون عروسشونو انتخاب کنن (مادرا منظورمه) و خیلیم شازده شونو تحویل گرفته و بالا بالا میپرن!

جدا نمیدونم چرا مامانا همه فکر میکنن همه خاطر خواه پسرشونن و بهش چشم دارن و از خداشونه بره دختر اونارو بگیره!!!!! ولی همین مامانا در مورد دخترشون کلا یه طور دیگه ان!! 

از این بخش دختر و پسرش بگذریم...

یکی از زن عموهای بنده هم 3 فروند موجود مذکر زاییدن و بزرگ کردن که بسیار هم روشون حساسن! 

حساس از این لحاظ که یه وقت خودشون نرن کیس مورد نظر و پیدا کنن!! و خدا نکنه اون دختر بیچاره کوچکترین تفاوتی با عروس رویاهاشون داشته باشه!

حتی یه جاهایی که ماها مشغول صحبت و خنده و شوخی بودیم حس کردم زن عمو جان کلا حواسش به ماست!! 

برعکس عموم که موقع کنکور پسرش بهم پیشنهاد داده بود نصیحتش کنم و... بعدا باید تعریف کنم چطور نصیحتش کردم و نتیجه چی شد :))

البته لازم به ذکره که پسرعموی بزرگ بنده 7 سال از من کوچیکتره!! 

رن عمو جان ما هم کاملا از این پسر بزرگ مطمئن هستن که بسی موجود سربه زیره!!!! هیچ ارتباط و مسئله پنهانی از مادرش نداره!!!! اصلا تصمیم به ازدواج فعلا نداره!!! و اگرم روزی چنین تصمیمی بگیره محاله خودش اقدام کنه و 100 % به مادر عزیزش واگذار میکنه این مسئولیت خطیرو!!

حالا اینهمه توهم که این مادر طفلی داره مقداریش ناشی از تخیلات و رویاهای خودشه که در سر میپرورونه و مابقیشم موذی بازی پسر عزیزش

هیچ وقت عکسای پروفایل کسیو چک نمیکنم مگه اینکه شخص مهمی باشه یا از دوستان نزدیک.. به طور اتفاقی داشتم تصاویر پروفایل این پسرعمو خان و نگاه میکردم و دیدم بعلههه اون مدتی که ازش غافل بودم انگار اتفاقاتی افتاده!!

تا جایی که فکر کردم شاید شماره ش عوض شده اما دیدم عکس خودشم بین اون عکسا هست

پر از تصاویر فوق عاشقانه و رویایی بسیار غلیظ

به اولین چیزی که فکر کردم واکنش زن عموم بود ازینکه روزی بفهمه شازده خودش انتخابشو کرده!! 

متاسفانه این اولین و آخرین مادری نیست که راجع به پسرش چنین تفکری داره!!

لااقل با یه آمار گیری از فامیل خودمون و همسایه ها و دوستان و آشنایان و خواستگارهایی که از زمان طفولیت من و خواهرم زنگ زدن یا اومدن و رفتن میشه فهمید 98% مادرای ایرانی پسرهاشونو ماه آسمونی میدونن که تلپی افتاده رو زمین!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۲
سپیدار

نظرات (۲)

۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۳۰ اسمارتیز :)
حتی مورد داشتیم مامانه هنگام شنیدن جواب رد به مامان دختره گفته پشیمون میشیناااااا
:/ 
کلا پسرها از آنچه مادرانشان می‌گویند داغان ترند دییییی:
:))))
پاسخ:
باحال بود :)))))
مرد که وکیل وصی نمی خواد :-[ 
پاسخ:
اوه مای گاد :)))

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.