خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عزم راسخ

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ

آخرین حجامت و پارسال خرداد ماه انجام دادم و امروز با مامان رفتیم بعد مدتی طولانی

خوب بود مثل همیشه..کسایی که اهلش هستین الان وقتشه!!

صبح گفتم دوست جان بیاد و پروژه خیاطیشو تموم کنه 

بعدش حجامت و بعدم دوخت یه جلیقه و شلوار برای خواهر زاده ی یک سال و 3ماهم که عاشقشم

احساس له شدگی دارم.. مونده یه کار کوچیک و بعدشم دیگه یه تمیزکاری حسابی اتاق و غار تنهاییم!

غار تنهاییم که دیگه حقیقتا خود غار شده!! مامان جان که چند روز پیش خاک گلدوناشونو عوض کردن و الان پایین پر خاکه! یه ملخ از اول زمستون رو پرده ی توری پشت در نشسته . یه دونه ازین سوسکایی که رنگشون خاکیه و شکل پوتز هستنم پشت پنجره یه ریز صدا میکنه..

به هر حال داریم به روزای مسخره ی سال جدید نزدیک میشیم . خودم که امسال با تیپم چش همه رو در میارم.. کلا عید برا همینه دیگه وگرنه حال همدیگه که اهمیتی نداره!

یکی از برنامه ریزیام برای سال جدید شروع ورزش و پیاده روی بود که دو روزه باتفاق مامی انجامش میدیم..برنامه ی دیگم هم اینه که هر روز صبح بعد از بیدار شدن از خواب موهامو شونه کنم! این خیلی مهمه و درد و تا حد زیادی کاهش میده.بالاخره یه فرقی بین هفته ای یه بار و روزی یه بار هست حتما!!

برنامه ی دیگم واکس زدن کفشامه..واکس واقعی،نه این ابرای چرب و چیلی که دو روز بیشتر نمیکشه!! یادش بخیر تمام طول دوران مدرسه و دانشگاه هر شب کفشامو واکس میزدم و برق مینداختم! عقیده دارم شخصیت انسان به کفششه! اینو تو دوران دبیرستان یکی از این بچه ها که یه رگه تهرانی داشت و خیلی خودشو اند کلاس میدونست میگفت ولی تاکیدش روی قیمت کفش بود نه فقط تمیزیش!! اما بنده اعلام میکنم و اعتقاد راسخ دارم شخصیت آدما به کفششونه!! که چقدر تمیز باشه

فعلا از بس خستم و خوابم میاد برنامه ی دیگه ای به نظرم نمیرسه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
سپیدار

نظرات (۲)

تهرانیا همشون با کلاسن..
پاسخ:
خودشون اینطور فکر میکنن وگرنه از مشدی باکلاستر نداریم اصلا
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۰۱ نرگس نورعلی وند
جالبه! که تو وبلاگت انقدر راحت در مورد حجامت گفتی! ایول. 
پاسخ:
مگه مساله منشوریه که نشه راحت گفت؟! خب خوبه دیگه :دی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.