خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خیاطیهای یک موجود دوزیست

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

عشق یعنی برادر زاده ت که تازه زبون باز کرده تا درو باز میکنن میاد تو با صدای بلند پشت سر هم میگه " عمه دووون" 

یعنی خواهر زادت که هی دور میزنه و با خنده میاد تو بغلت میشینه

خدایا ممنونم که این دوتا وروجک و بهم دادی. اینا زندگی منو یه جور دیگه کردن



بالاخره امروز عصر خیاطیام کلا تموم شد.خوشحالم که به لحظات آخر نکشید!!

از بس روزامو تو اون زیر زمین تاریک تنهایی شب کردم داشتم افسرده میشدم دیگه

فردا روز آخریه که استخر بازه (جایی ک همکارم هست) تصمیم داشتم حتما برم

دیدین یه وقتا احتیاج شدید به یه چیزی پیدا میکنین؟؟!! مثل شیرینی یا ترشی یا شوری و به شدت هم تو فکرتون بهش مشغول میشین!! منم در مورد استخر همین طوریم!! الان استخر خونم پایینه و هر طور شده باید خودمو بندازم تو آب

حالا مامی برای فردا یه سری برنامه هایی ریخته جهت خریدن عیدی برای پدر ، برادر و داماد منتهی یکم دیر به فکر افتاد!

حالا نمیدونم میرسیم بعدش استخر بریم یانه! فکر میکنم اگر نرم میمیرم :| در این حد احساس نیاز میکنن!! احتمالا که به جرگه ی دو زیستان پیوسته باشم!

عکس زیر لباساییه که دوختم

اولی از راست زغال سنگی تیره اس مثلا!! و سر آستیناشم خاکستری تیره!! مال خواهرمه

کناریش قهوه ای و طلاییه مال خودمه.زیریش کت سورمه ای مال مامی جان و اون جلیقه و شلوار طوسی تیره هم مال جوجه ۱۵ ماهه مونه

به خاط اینکه نور طبیعی نبوده کلا رنگا یه جور دیگه دیده میشن

اون مانتوی گلدار صورتیم برا دوستم دوخته بودم

 


***** وقتی رئیس جمهور گرونی گوشت و پشت تریبون مسخره میکنه!!!!! وقتی وزرا راه میافتن مثلا سرکشی کنن اما علنا مردم و مسخره میکنن و جواب سر بالا بهشون میدن!!!! وقتی وزیر به استاندار فحش میده و میگه تو نماینده ی دولتی نه مردم!!!!!!! چطور توقع داریم اوضاع بهتر بشه واقعا؟؟؟؟؟ از ماست که بر ماست!! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۷
سپیدار

نظرات (۳)

واقعا از ماست که بر ماست 
چقدر هنرمند
پاسخ:
ممنون
اووووووووووووه    مای گااااااااااااااااااااااد!!!
چه هنری!..چه طرحی! چه رنگی.........چه خیاطی..چه خانومی..از هر انگشتش یه هنر میباره!
تازه وسط خیاطی استخرشم میاد!!! مشهد عجب هنرپرور و شناگر پروره!
ماشینو که نمیدونم به کدوم بنده خدا انداختی، این لباساهم که کلی پولشونه! حسابی مایه دار شدی الان...اسکرووووووووووووچ
فردا پسفرداست که یه شاسی بلند سوار شی که به بنزین هم احتیاج نداشته باشه
مبارکت باشه...راستی مدل این لباسا چرا اینقدر قدیمیه؟ بزن تو کار مدل های جدید
یه چیزی در حد بلوار سجاد و وکیل آباد نه میدون پنج راه!
جدی میگم..مشتریاتو عوض کن..اینا نه پول درست حسابی میدن مدلاشونم قدیمیه
اگر میخوای من چند تا مشتری خانم از ولنجک بهت وصل کنم مجبور شی یکم مدلای 2017 رو کار کنی ..فقط باید یکم باریکتر بدوزی!!
انوخ کارت سکه میشه..آرایش بلد نیستی؟ آرایش باور کن راحتتر از خیاطیه..کاش من خانوم بودم آرایشگر بودم..حقوقم از یه استاد دانشگاه بیشتر میشد..البته میخوام الان یاد بگیرم ..گمونم تا چند سال دیگه مردا هم بتونن خانوما رو آرایش کنن..
کاری هم نداره فقط کافیه نقاشیت خوب باشه، صافکاری و نقاشی بلد باشی رو صورت کارت گرفته
در ضمن دست از سر سیاست بردار شب عیدی..فعلا که پنج تا کاندید از مشهد دارید هیشکدومشون هم رای نمیارن..حسن کلید ساز هم شاید رای نیاره..امسال انتخابات میره به پلی اف و تو فینال باید دید کدوم شارلاتان ترن که رای بیارن
ما که سرمون به درس و مشقمون گرمه
پاسخ:
بله پس چی؟؟
مشهد کلا همه چی پروره مث تهران نیس که!
من کلا مایه دارم برا همین ازینا پول نمیگیرم
ضمنا قرقی عزیزم همچنان پابرجاست

بعدشم این مدلا همه از رو آخرین ژورنالا دوخته شدن اصنم قدیمی نیستن. خیلیم قشنگن -_- شما اصن از مدل و خیاطی سرتون در میاد آخه؟؟؟؟ چرا وارد بحثای تخصصی من میشین؟؟

مدرک آرایشگریم دارم اگه شما خواستی بزنی تو کار صافکاری بگین براتون مجوزشو بگیرم

استادم اینقد پولکی آخه؟؟؟؟

هه شارلاتان تر و خوب اومدین!
الگو های اینها رو هم پاره کردی؟ =-O 
آره ولی بازم خودش رای میاره:~ 
پاسخ:
آره لازم داشتی؟؟ :))))

خدا نکنه :/

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.