خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دفتر مشق

دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ق.ظ
بازم بکسال دیگه از عمرمون گذشت.365 روز که برای گذروندنشون گاهی عجله داشتیم و ثانیه میزدیم!! حالا همه ی اتفاقات این یکسال شدن دیروز...
اینکه چه برنامه هایی داشتیم و بهشون چقدر رسیدیم شاید دغدغه ی امروز خیلیامون هست اما مهم تر از اون بعقیده من اینه که چقدر برای دیگران مفید بودیم تو این یکسال!؟ وقتی برای دومی تلاش میکنیم به اولی هم تا حد زیادی خواهیم رسید چراکه زندگی ما در کنار دیگران معنا و مفهوم پیدا میکنه! 
سال پیش تصمیمی گرفتم مبنی بر ترک سه تا اخلاق بد! در اولی کاملا موفق بودم و در دو مورد دیگه هم تا حد خیلی زیادی و از این بابت بیش از هر چیز دیگه خوشحالم
و اینکه خیلی بیشتر از قبل تمرین صبر کردم! در برابر خیلی از اتفاقات و آدمها اما هنوز هم کمه!
تعارف و رودرواسی رو با همه حتی صمیمی ترین دوستهام کنار گذاشتم. آدمهای منفی بافی که تو رابطه دوستی بهم آسیب میزدن و از خودم دور کردم.
کاملا به این موضوع رسیدم که روزیم کم یا زیاد دیت خداست و هرچقدر مقرر من باشه بهم میرسه پس بیش از حد براش دوندگی نکنم!! 
نمیدونم چه آرزوهایی دارید؟! از خدا میخوام به هرآنچه که بهترینه دست پیدا کنید اما خودم از خدا ممنونم بابت سالی که پر از تجارب تلخ و سخت و روزای شیرینش گذشت و میخوام یک سال دیگه هم بهم فرصت بده فقط برای اینکه بیشتر به پدر و مادرم خدمت کنم
زندگی تا اینجایی که گذشته بهم ثابت کرده همه چیز در گرو رضایت و خوشحالی پدر و مادره
سال آینده رو طبق برنامه ای که از ماه قبل شروع کردم کمتر کار میکنم و بیشتر به مامان و بابام میرسم
از خدا میخوام تو این راه بهم صبر و حوصله ی زیاد بده 
امسال بیشتر از اینکه برای خودم برنامه داشته باشم برای مفید بودنم برنامه دارم! 
سالتون مبارک♡
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۳۰
سپیدار

نظرات (۳)

سال نو شما هم مبارک :-)) 
پارسال که با کمک ها راهنمایی ها و انگیزه دادن هات منم شنا یاد گرفتم
انشالله امسال تصمیم دارم چند تا کار سرنوشت ساز رو به ثمر برسونم دعای مربی هم در حق شاگرداش میگیره التماس دعا
پاسخ:
موچکرم :)
خب خدارو شکر ببینم امسال تو چه زمینه ای میتونم گولت بزنم :))
انشالله که موفق باشی
"ان‌شاءالله در پایان سال نتایج آن را بتوانند به مردم گزارش کنند" :0
یعنی می فرمایند که می خوام باز این دوباره رای بیاره؟
پاسخ:
خدا نکنه :/
هرچنددددد بقیه کاندیدا هم خیلی توفیری ندلرن با این -_-
این متن خلاصه است
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=32687
کلمات تبریک، فلسطین، انگلیس، خطر، جوان، فرهنگ، توافق، دشمن، تحریم، ملت، ایران، امریکا رو به ترتیب در متن جستجو کنید
کلمات خوشحال، شادی و نشاط و ازدواج :-| 
پاسخ:
حیف سخنرانی رو ندیدم کامل 
گفتن دولت! نگفتن کی؟! شاید دولت جدید شایدم قبلی..
بعدشم سخنرانی اول سال کاملا سیاسیه!! دشمنای ما با دقت گوش میدن و تحلیل میکنن و نقشه میکشن برای کل سال ما چیکار کنن؟؟؟

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.