خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک روز طولانی

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

شیطان و دوشیزه پریم نوشته پائولو کوئیلو جنگ بین خوبی و بدی رو در قالب یک داستان به نمایش میذاره..داستانی که مثل یک تیغ دولبه است!

و حالا غرور و تعصب جین استین و میخونم.. قبلا چند سال پیش خونده بودمش البته اما به هر حال خوندن رمان همیشه شیرینه حتی تکراریش!



بالاخره این روز طولانی تموم شد.. بعد کلی برنامه ریزی و نقشه امروز تولد 3 نفر و که همه همین ماه بودن باهم گرفتیم

صبح تو باشگاه به مناسبت روز معلم بعد کلاس قر داشتیم که البته بنده چون شاگرد داشتم سعادت نداشتم بمونم!

سریعا وسایلمو جمع کردم و با کیک و ژله هایی که درست کردم بردن دادم دوست جان و بعدشم استخر 

چقدر سخت بود با هر گردش و ترمزی این کیک از این طرف به اون طرف میافتاد و هی نگران خراب شدنش بودم

شاگردم خانم مسنیه..خدارو شکر خیلی خوب یاد میگیره و سریع ولی خب ارتباط برقرار کردن با جوونترا خیلی راحت تره

بعد باشگاه (ساعت9:30 ) که اومدم وسایلمو برداشتم رفتم دیگه ساعت 8:15 رسیدم خونه

بسی دور همی خوش گذشت 

ولی شدیدا خسته شدم


نظرات (۳)

لایک عالی بود
پاسخ:
:|
لینک دانلود کتاب ها را لطفا قرار بده(:V) 
پاسخ:
اسمشو سرچ کنین میاد :پی
نه نمی خوام فقط اینجا باید باشه:'( 
پاسخ:
:|
با گوشی سخته :/
حالا ببینم -_-

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.