خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شیرینی دوران

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۱۲ ب.ظ

مناظرات خیلی باحالن تقریبا هیچ کی به سوالا جواب نمیده یالااقل تو دور اول نمیده..حسن و اسحاق که کلا از اول تا آخر از بهشت تخیلی که فکر میکنن ساختن تعریف و تمجید میکنن و هی میگن به ما رای بدین وگرنه با سر میریم جهندم!

قالیبافم که هز همون اول به قصد کشت وارد میدون میشه :)) 

هاشمی طفلی یکی به نعل میزنه یکی به میخ بلکه اگه خدایی نکرده انتخاب نشد موقعیتش و از دست نده

خلاصه که از ابتدای شروعش اول یه ظرف بستنی خوردم میوه خوردن صورتمو اصلاح کردم ناخنامو مانیکور کردم وسایل فردامو آماده کردم کفشامو واکس زدم مانتو مو اتو زدم اتاقمو مرتب کردم خلاصه همه کارامو انجام دادم مناظراتم گوش دادم تازه اظهار نظرم کردم عاشق خودمم اصن اینقدر فعالم

عاشق مامانمم هستم که این وسط گوشی دستش بود و هی میخندید و منو صدا میزد جوکایی که عزیزان طناز در لحظه ساخته بودن و نشونم میداد

خلاصه لحظات مفرحی هستن قدر دوران لذت بخش نامزدی رو بدونیم!! 

الانم بارون بسیار زیبایی گرفته و بوی خاک بلند شده خداروشکر هوا زیادی گرم شده بود 

فردا هم باید قرقی عزیزمو بشورم که قطعا تا فردا صبح حسابی گلی میشه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.