خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تصمیم صغرا

شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ب.ظ
خانوم تشریف بردن سفر زیارتی!! سرناجی رو آدم حساب نکرده که بهش زنگ بزنه یا لااقل بگه جایگزینشو چیکار کرده!!! سرناجیم همون موقع رفت سفر و امروز اومد و از اوضاع مطلع شد و بسیار هم ناراحت و دلخور!!! و من کاملا بهش حق میدم!!!
اونوقت هی میشینه میگه فلانی به من حسادت میکنه!!! فلانی با من دشمنی داره!!! از فلانی به من انرژی های منفی میرسه و هزار و یک مزخرفات دیگه از این دست!!!
خانومی که تو سونا کار میکنه گیر داده بود بیا سر موهاتو بزنم مرتب بشه.. منم دیدم خودم که نمیتونم و طی خلاقیتهای دفعات قبل کلا بهم ریخته کوتاه کردم خودم..نشستم بلند شدم دیدم 5سانت زده :(
میدونین 5سانت ینی چی؟؟؟
 دیگه گولشو نمیخورم -_-
ظهرم به سلامتی مامان خانوم زنگ زده خبر داده که داریم میریم مسافرت از 2شنبه (رفت) تا جمعه (برگشت) کلا نه از من نظر میپرسن نه اهمیتی داره که برنامه دارم یا نه؟؟!!
تازه مهمونم دعوت کردن
یعنس 4روز میری مسافرت آرامش میگیری باید ونگ ونگ بچه بشنوی و بیدار خوابی بکشی
چند ماهه داریم برا مسافرت هی میگیم آخرشم اینجوری..حرفم که میزنی همه کاسه کوزه ها سرت میشکنه
دیگه تصمیم قاطع گرفتم ازدواج کنم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۳
سپیدار

نظرات (۳)

با کی؟
پاسخ:
با آقای ایکس
نمیشه حالا با آقای ایگرگ؟
پاسخ:
سوال خوبیه به اونم فکر میکنم
کاش برای شورای شهر شرکت می کردی هم فال بود هم تماشا:-} 
پاسخ:
یعنی چه جوری شرکت میکردم؟ :/ که بهم رای بدن؟ :'{

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.