خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تصورات ابر آلود

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

آقا بیاین تصور کنیم اصلا انتخاباتی نبوده و دوره ریاست جمهوری هشت ساله بوده از اول!!!

والا من به کسی کار نداشتم و ندارم که به کی رای داده و چرا؟؟ ولی نمیدونم چه مرضیه که یک عده به دنبال تثبیت نمیدونم کدوم کمبودشون مدام در حال اشاعه ی اطلاعاتشونن (که بخش عظیمیش هم شایعات اینترنتیه) هی خواستم چیزی نگم و آخر سر هم که بعد از شنیدن اراجیف و متهم شدن و مورد توهین قرار گرفتن پاسخ دادم ناراحت شدن!!! خب شما که جنبه ی شنیدن نظر مخالف نداری نکن عزیز من!!

من بسیار در این مسایل خونسردم و اغلب وارد بحثای بی مورد نمیشم! به خصوص توی جمع ها! مگر اینکه شخصا مورد هدف قرار بگیرم و اونهم باز تا بتونم سکوت میکنم چون اصولا معتقدم بحث با کسی که اولا خط فکریش با من خیلی متفاوته و ثانیا اعصاب هم نداره کار بیخودیه و جز دلخوری چیزی به دنبال نداره

حالا من اینجا یه سری از تراوشات ذهنیمو برای اینکه غمباد نگیرم نوشتم فقط! با کسیم نه بحثی دارم نه جنگی!!! اینجا البته مشکلی نبوده تا حالا خداروشکر!

اما لطفا مطالبو با دقت بخونید! من نه از کسی بت ساختم نه از دولت محمود خان دفاع کردم حتی! فقط یکسری مسایل و توضیح دادم به خاطر شایعات زیادی که هست و اونم با توجه به تجربیات نزدیک خودم!

بماند که رییس جمهور منتخب ملت!! ما 16میلیون و خشونت طلب و چه و چه نامیدن همین اول کاری! و هنوز دست از شایعه ی جنگ برنداشتن ولی ما مثل اون سبزایی که 8سال پیش فاتحه ی اعصاب و روان مردم و خوندن نیستیم! ما به خاطر مصلحت عمومی و مصلحت نظام سکوت میکنیم همین!! وگرنه دنیایی حرف با سند و مدرک هست برای گفتن...

به هر صورت خودم همه رو بخصوص اطرافیانی که بسیار ابراز ناراحتی میکردن و دعوت به آرامش کردم با همون جمله ی الخیر و فی ماوقع!


هوا هم به شدت گرمه طوری که اصلا آدم باورش نمیشه وارد تابستون شده! چه برسه به اینکه یک هفته ی دیگه وارد ماه رمضان هم بشه..

و من هنوز به زندگی عادیم برنگشتم و شوک ناشی از سفر ناگهانی و لذتبخش همچنان باقیه

سفرنامم هنوز بخش دیگه ای داره که به زودی مینویسم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.