خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مسافر همیشگی

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ق.ظ

ما نباید یکجا نشین میشدیم! 

باید زندگی طوری بود که همه ی ما مجبور میشدیم مدام در سفر باشیم

مثلا شش ماهه اول سال یه جا و شش ماهه بعدی جای دیگه یا حتی هر سه ماه جابجا میشدیم... اینطوری دیگه به راحتی زیاده از حدمون عادت نمیکردیم و به خونه و وسایلش انس نمیگرفتیم

تو خونه هامونو پر از وسایل اضافه نمیکردیم 

خیلی از خریدهای اضافه رو انجام نمیدادیم چون موقع سفر جا ب جا کردن سخته!

راحت دل میکندیم و راحت خونه و وسایل و میبخشیدیم ب یکی دیگه و میرفتیم

و دیگه نمیتونستیم خیلی بهم فخر بفروشیم..

چقدر همه چیز فرق میکرد...

خیلی وقتا دلم میخواد جنسیتو فراموش کنم و خودم باشم راحت راحت

با آدما راحت باشم بدون شکستن حریمها و بدون نگرانی از سوتفاهم ها

دلم میخواست بعنوان یک انسان .. یک فرد موفق و محترم دیده بشم نه بعنوان یک زن! که با ظاهرش تحسین یا قضاوت میشه.. دلم نمیخواد هر حرفی میزنم یا هرکاری میکنم توجهات بهم جلب بشه و تصور خود نمایی بشه.. حوصله ی طنازی و جلوه گری ندارم فکر میکنم این کارا مال سنین 14-15 سالگیه تا نهایتا 20 نه بیشتر... بعد ازون هرکسی باید خودش باشه..

ولی حیف که همیشه تر و خشک با هم میسوزن.. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳
سپیدار

نظرات (۱)

یه دوبار مسافرت کنی تو سرما و گرما پوستت کنده بشه میشینی سرجات و قدر عافیتو میدونی

همینکه خیلیا شرایط شما رو دارن ولی به این حواشی دست و پاگیر توجهی نمیکنن حجت بر شما تموم میشه
موفقیت دست خود آدمه...ظاهر هم تعیین کننده است ولی تمام کننده نیست

مهم اینه که آدم تلاش کنه بهتر دیده بشه


پاسخ:
اتفاقا خیلیم خوب میشد مث عشایر منتهی یکم مدرن تر..حالا مینویسم تو برنامه هام هر وقت رئیس جمهور شدم ارائه میدم

این دو خط از همینکه تا تموم میشه اصلا منظورتونو نفهمیدم
تو بقیه شم به نظر میاد شما کلا منظور منو متوجه نشدین!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.