خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پنگوئنی در شهر

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

بقدری گرم میشه هوا که احساس میکنم به مرور دارم تبخیر میشم .امروز البته یکم هوا خنک شد از عصر

کم آبی چنان در من اثر گذاره که قبل از افطار تمام استخونام مخصوصا پاهام به درد میافتن و تا کمی بعد از افطار هم ادامه داره

تو مطلبی خونده بودم از افطار تا سحر حداقل 8 لیوان آبخ باید بخورین! گفتم برو بابا کی میتونه 8لیوان بخوره؟؟؟ حالا فکر میکنم 8پارچ میخورم و بازم میخوام! 

ورم تک تک سلولامو از آب زیادی که وارد بدنم میکنم و کاملا حس میکنم

 درست مثل یک توپ!پر از آب

ازینکه از استخر هم دورم باز دارم قاطی میکنم! دوست جان پیشنهاد داده چهارشنبه بیاد دنبالم بریم شلپ شلوپ خداکنه تا اون روز حالش سر جاش بیاد انگاری میگفت ویروسی شده و افتاده تو جا.. وقتی مدتی طولانی شنا نمیکنم حقیقتا تا مرز دیوونگی میرم!

خدایا خیلی ممنون که منو دو زیست خلق کردی فقط لطفا امکاناتشم در همه موقعیتی فراهم کن! الان حس یه پنگوئن و دارم که از قطب اوردنش تو یه باغ وحش تو شهر و یه قالب یخ بهش دادن که گهگاهی روش بشینه!

پارسال شاگرد داشتم و به هوای اون میرفتم بعد افطار ولی امسال هیچ خبری نیست

نمیدونم چرا این یاکریمه نمیاد رو تخماش بشینه!! اگه نشینه که جوجه نمیشن! شاید این طفلیا ناخواسته بودن :/ شایدم خیلی مستقلن همینجوری در میان از تخم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
سپیدار

نظرات (۱)

حالا پنگوئن هم نه ، مثل یه غورباقه ای که دنبال یه برکه آب میگرده!
البته در مثل مناقشه نیست
ولی این مثال مصداق فیه الی الحقیقت تره!
پاسخ:
نخیر مثال خودم بهتر بود

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.