خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خواب طولانی

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ب.ظ

طبق برنامه ی از پیش ریخته شده منو مامی صبح بعد سحری با ددی رفتیم حرم.. هوا خنک... تاریک...ددی رفت سر پستشو ماهم یه دوری زدیم بعد رفتیم نشستیم

چقدررر خوابم میومد!

دو روز بد خواب شدم و قبل سحر نخوابیدم دیگه کلا بهم ریختم.دیشبم فقط 40 یا 45 دقیقه خوابم برد..

حرم خلوت بود.خود مشدیا که نبودن عموما تا جایی که دیدیم همه مسافر بودن...

روی زمین پر از ملخ بود! و پر از کلاغ که برای خوردنشون هجوم آورده بودن

کبوترا هم اغلب رو زمین مشغول بودن

اومدیم بیرون ساعت 6 بود تا رسیدیم مترو دیدیم بسته است هنوز!

ساعت 7 خونه بودیم

به محض رسیدن و کندن البسه رو تخت ولو شدم و یکبار چشامو باز کردم ساعت 11 بود! ک گلاب به روتون شربتای خاکشیر و حجم وسیع ابی ک خورده بودم از شب قبل اجبارا بیدارم کرد

دوباره برگشتم و در کمال ناباوری خوابم برد! با صدای اذان گوشیم بیدار شدم! قطعش کردم و 40 دقیقه دیگم خوابیدم!! دیگه ساعت 1:10 بیدار شدم ولی چقدر چسبید!!!!

بعدم رفتم پایین برای خودم یک عدد بلوز دوخیدم بسیار زیباااا!

و ساعت 7 عصر اومدم بالا...

از قصا ماه عسل بود و ادامه ی برنامه ی دیشب...واقعا محشر بودن اون دخترا

ثابت کردن تو بدترین وضعیت مالی میشه خوب و سالم موند و شرایطو عوض کرد!! هرچند سخت!

به اینا میگن شیرزن! 

و خوشبحال بنیاد جانبازان!!!آدمی که جونشو به خاطر وطن گرفته کف دستشو رفته جنگیده و موج انفجار گرفتش باید تو این فقر و فلاکت زندگی کنه و بعد از شرم بذاره بره... این بنیادهایی ک تشکیل شدن برای کمک به اینجور افراد و خانواده هاشون حالا فقط شدن جیب پر کن یه عده از خدا بیخبر...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲
سپیدار

نظرات (۱)

نمیدونستم تو جنگ بوده و اینجوری شده :-\ 
تو برنامه ماه عسل هم گفتن اینو؟
پاسخ:
تو حرفاش یکی از دخترا گفت بابام موجی میشد خونه رو آتیش میزد و... بعد گفت از وقتی از جنگ برگشت اینجوری شد..

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.