خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

the proposal

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ق.ظ

شب در حینی که داشتم اینترنت خونه رو شارژ میکردم چشمم برای چندمین بار به تبلیغات کنار صفحه کاربریم افتاد!

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک رایگان! 

ولی خب هیچ وقت ازش استفاده نکردم چون اونقدری اهل فیلم دیدن نیستم و حقیقتا وقتشم ندارم!

از طرفی هم میدونستم که قطعا فیلمای خارجیش سانسور شده است و از فیلم سانسور شده هم متنفرم

به هر حال وسوسه شدم و دیدم حالا که "شاتل" عزیز این امکان و برای خانواده ی بزرگش فراهم کرده یه امتحانی بکنم!

فیلمهارو نگاه کردم..بیشترشو نمیشناختم.. از بین فیلمای کمدی یکیو انتخاب کردم و با چپوندن هدفون تو گوشم مشغول دیدن شدم..کمی که گذشت فهمیدم نسخه ی ایرانی این فیلم و چند سال پیش دیدم! خیلی بیخود بود اصلا هم خنده دار نبود!!

رفتم سراغ فیلمای عاشقانه و بعد از مرور خلاصه داستان 2-3 تاشون فیلم " the proposal" و در فارسی "خواستگاری" رو انتخاب کردم .از روی تصویر حدس زدم باید یه مقدارم کمدی باشه!

فیلم خوبی بود کلی خندیدم!

سانسورهاشم بالاخره تحمل کردم چون قطعا مخاطبین زیر 30 و زیر 20 هم داره دیگه! 

گرچه که اسمش "پروپوزال" منو یاد پایان نامه ی خفنمون انداخت ولی خب محتوای جالب انگیزی بود


پ.ن: امروز در کمال تعجب زیاد خوابیدم! قبل سحر که تا یه ربع به 3 خواب بودم! بعد نمازم از 4 تا 11 !! عصریم باز کتاب دست گرفتم که پرتاب شدم ب دنیای خواب و 2ساعتم اونجا خوابیدم!


نظرات (۲)

اینترنتت مساحتیه یا حجمی؟
از کدوماس؟
بخاطرش چقدر پول بی زبون رو میریزی تو جیبشون؟
پاسخ:
حجمی دیگه
سه ماه سی تومن 9گیگ
اگه بابا مامانم استفاده نمیکردن اضافه میومد همیشه :/
۱۶ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۳ اسمارتیز :)
های وب هم داره اینو:)
دلم خواست منم امتحانش کنم:)
پاسخ:
اره نوشتهدبود های وب و چنو تا دیگم میتونن ازش استفاده کنن
نماوا بود اسمش :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.