خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اخلاق در فضا

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

تو اینستا یه بنده ی خدایی هست ازین مخاست!

پستاییم که میذاره عموما مفیده حالا یا علمی یا فرهنگی یا سیاسی... 

منم یه مدتی استوریاشو کپی میکردم رو استوری خودم میذاشتم

یا برای بعصی مطالبش تشکر میکردم

خب طبیعیه که تو دنیای ارتباطات مجازی این رفتارا بازخورد خودشو داره!

البته که شخص ایشون بسیار مودب و محترم هستن ولی یه آن با خودم فکر کردم کسایی که منو دنبال میکنن ممکنه مدام اسم این اقارو بالای استوریا یا پایین بعضی پستا ببینن فکر و خیالاتی بکنن!!؟؟

بعد گفتم نه بابا!! مردم اینقدن بیکار نیستن اینهمه توجه کنن یا اصلا اهمیت بدن...

ولی امروز یکی از اقوام ذلیل مرده اومد دایرکت و...ازون اصرار از من انکار

آخرشم باور نکرد!!

نتیجه اخلاقی اینکه همه سو تفاهمات و جرندیاتی که پشت سر آدم میگن از همین بی احتیاطیا شروع میشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۰
سپیدار

نظرات (۱)

مبارکه ایشالا
پاسخ:
ممنون.سلامت باشین

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.