خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سلبریتی ها

چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ



دقیقا ثبات و امنیت تو چی؟؟؟

گرچه که من ازین جماعت هنر پیشه به خصوص شخص ایشون نه خوشم میاد نه به کارا و حرفاشون اهمیتی میدم و اینم کاملا اتفاقی دیدم!

بخصوص از زمانی که خانم رهنما تو برنامه ی دورهمی با نهایت تکبر شروع کرد به تعریف از خودش که " من خیلی زحمت کشیدم و چند تا مدرک تحصیلی گرفتم الان حقمه که درامد بالایی داشته باشم و تفریح کنم! و به منتقدینشون فرمودن شماهام برین درس بخونین تلاش کنین تا بتونین به کارای و تفریحات مورد علاقه تون برسین" 

بعضیام یه طوری نوشتن " طی چهار سال گذشته قطعا پیشرفت کردیم و رو به جلو بودیم" آدم با خودش فکر میکنه نکنه این 4سال خواب بوده؟؟!!

هرکسی در حق انتخابش ازاده! و به هرکی دلش خواسته رای داده و اینم به دیگران مربوط نیست قطعا. فقط خواهشا وقتی اصرار دارین ازش حمایت کنین در ملا عام! دقیقا اونی که تو دلتونه بگین!! نه این حرفای خنده دار!

همون موقع ها ناخواسته بعضی حرفارو میشنیدم از رای دهندگان که خب لااقل دلیل واقعیشونو بیان کردن! مثلا یکی گفت ما بیمه نبودبم و طرح سلامت اجتماعی برای ما خوب بود! هرچند که این طرحم اما و اگرهای زیادی داره همچنان ولی خب اون بنده خداها فقط به این دلیل میخواستن رای بدن یا چند نفری که گفتن به خاطر ازادی!! ما یه عروسی مختلط میخوایم بگیریم نمیذارن و....!!!! اینا که دلایل قلبیشونو میگن واقعا انسانهای شریفی هستن! 

و جالبه از هر کدوم میپرسیدم خب تو این چهار سال چه کارایی انجام شده نمیدونستن!!!

بحث سر رای به این یکی یا اون یکی نیست! سر نااگاهیه! وقتی کاری میخواید انجام بدین خوب راجع بهش اطلاعات کسب کنین! وقتی شما طرفدار کسی میشین که هیچ حرف قابل دفاعی ازش ندارین یا در جریان کاراش نبودین و اصلا نمیدونید فلان قرارداد تجاری چی بوده و کجا بوده اون آدمم خراب میکنین!!

مهم نیست کیو انتخاب کردین مهم اینه که با چشج باز انتخاب کرده باشین! و چشم باز چیزی فراتر از شبکه های اجتماعی و شبکه های تلویزیونی مخالفه!

 بیاین دقیقا 4تا کار مثبت در جهت منافع ملی که در 4سال گذشته انجام شده رو بگید! البته غیر از برجام و کرسنت و 2030 و سایر چیزایی که گندشون دراومد! بعد راجع به پیشرفتی که حاصل شده حرف بزنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴
سپیدار