خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حال کرمی

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۵ ب.ظ
فکر نمیکنم هیچ کس به اندازه ی خودم از عوض شدن قالب وبم حال کنه!
اول که عوصش میکنم چند بار صفحه رو باز میکنم و نگاش میکنم :دی
کم کم ماه رمضونم تموم میشه فردا میریم شعار میدیم و باز سر یک روز کم و زیاد چونه میزنیم!
بعدشم برگشت به زندگی دوزیستی سابق
خیلی دیگه زندگیم تکراری شد.. همش دراز کش..حال هیچ کاری نیس.. کتاب خوندنم که باز با همون دراز کشه.. 

تو مهمونی دیشب صاحبخونه ازم خواست دخترشو نصیحت کنم که خواستگارشو قبول کنه! خب البته ازین فیلم و سیانسا ک بگذریم میدونم کلا از من بعنوان درس عبرت پیش دخترش یاد میکنه :)) لابد میشینه میگه ببین فلانی هنوز تو خونه مونده؟؟؟ اونم هی ادا دراورد! حالا توام الان همه رو رد کنی دو روز دیگه مث سپی میشی :)) 
از حرفایی که جلوی روی خودم میزنه و پشت بقیه قبلا گفته اینارو کاملا بلدم!
انتظار داشتم ناراحت بشم ولی هرچی خواستم برم تو حس بلکه کمی مامی رو اذیت کنم هم باز دیدم ناراحت نیستم :| 
جلوی مامانش که به شوخی و مسخرگی برگزار کردم و کلی روحشونو شاد کردم ولی آخرش ک تنها شد گفتم بی خیالش بابا اصن به درد نمیخوره بهش فک نکن :)) 

حس کرم بودن دارم.عین خزنده ها همش درازم فقط جام عوض میشه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.