خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پایان اراجیف مجازی

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۴ ق.ظ
بین سحر تا افطار طبق معمول این یکماه نخوابیدم و مشعول فعالیت و همزمان فکر بودم
فکر اینکه چقد اخیرا وقتمو زیادی تو اینستا و خوندن مطالب کانالای مختلف تللگرام صرف میکنم.. تا جایی که از کتاب خوندنم میزنم
انگار یکی بهم گفت همه رو حذف کن!
کارامو که تموم کردم از تمام کانالای تلگرام لفت دادم جز چندتا که مربوط به کارمه و ازشون استفاده میکنم و رگباریم مطلب نمیذارن!
بعدم یه پست تبریک عید و لوگ اوت از اینستا
ترجیح میدم اندک زمان استراحتمو کتاب بخونم
همین وبلاگ خودمونو عشقه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.