خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کاهنده ی روح

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

سرما خوردن تو تابستون واقعا محشره!

روز اول آموزشیا آب واقعا سرد بود! تا جایی که انگشتام کرخ شده بودن! شاگردامم یکسره بدو بدو میرفتن سرویس! اوناییم که نمیرفتن احتمالا آب و مزین میکردن!!

بالاخره چهارتا کلاس تو آب سرد کار خودشو کرد

گرچه که از بس هوا گرمه در حال حاضر خیلیم باعث خوشحالیمه که اینهمه تو آب باشم وگرنه از گرما و بوی کلر و تهویه بد و بوی روغن سوخته کافی شاپ!!! میمیرم!

هواشناسی میگه ۴۰ درجه است اما قطعا بیشتره!

رفتم آزمایشمو بگیرم..گم شده بود..گشت پیداش کرد

رفتم بیمه مو بگیرم..گم شده بود.. گشت پیداش کرد

رفتم تعویض روغن همیشگی.. نبود 

رفتم نون بگیرم ..ازونا نداشت

چرا همیشه کارای من اینجوری میشن؟

حس هیچ کاری نیست.. روز تموم میشه و میبینم هنوز چندتا کار مونده

شاید افسرده ام؟؟

تشخیص نمیدم

صبح رفتم حرم.. بماند که اتیش انگار از آسمون میومد..یه خانومی با گفتن جمله ی " چقدر هوا گرمه" و بی عقلی من در تایید حرفش!! دیگه همینجور ادامه داد.. تا یه مسیری بالاجبار باهاش همراه شدم.. در واقع اون بیخیالم نمیشد..و منم تو مسجد گوهرشاد پیچوندمش!

بعضیا فقط دنبال گوش مفت میگردن

کتاب میخونم..گاهی ناامیدم و گاهی امیدوار.. انگار دنیا قراره دگرگون بشه.. شاید به همین زودیا

از گرما و سردرد خوابم نمیبره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.