خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

انتظار بانکی

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ق.ظ

از باشگاه که بیردن اومدم هنوز مردد بودم که اول برم لبنیاتی شیر و بخرم یا اول برم بانک؟! 

بالاخره تصمیممو گرفتم و مستقیم رفتم بانک

خیلی خلوت بود! خواستم بدون گرفتن نوبت از دستگاه برم سراغ یکی از باجه ها باز فکر کردم ممکنه تا پر کردن فیش یکی بیاد و جای منو بگیره..

داشتم فیش و پر میکردم. اومد طرف میز خیلی آروم راه میرفت. نمیدونم فیش نوشت یا نه .. وایساده بود

سیستم شماره منو خوند.. فیش و پول و گذاشتم و خودم هم ایستاده بودم.. فکر میکردم یه دقیقه باید طول بکشه و ارزش نشستن نداره.. وایساده بود کنارم.. خانم شروع کرد به شمردن پول و حتی تو شمردن همون مبلغ ناچیز هم اشتباه کرد و کلی لفتش داد..لابد اینم سفارشی اومده سر کار!؟ نشستم.. قبل از اینکه کار منو تموم کنه تلفن و برداشت و به یکی زنگ زد و مشغول صحبت شد!! میتونست اول کار منو تموم کنه!! واقعا یک دقیقه بیشتر زمان نمیخواست!! هنوز وایساده بود.. انگار عجله داشت.. از حرکات تندش معلوم بود از کار این خانم متصدی لجش گرفته!! بالاخره با حرص رفت صندلی کناری که مال باجه پهلویی بود نشست و پولارو از کیفش در آورد...چند لحظه بعد تلفن قطع و کار منن تموم شد..بلند شدم و بعد تشکر رفتم به طرف در.. پشت سرم صدای ساییده شدن صندلی به کف سالن و شنیدم وقتی برگشتم درو ببندم دیدم از جاش بلند شده و داره به در نزدیک میشه!! انگار چیزی میخواست بگه!؟ ولی به هر دلیلی نشد..صورتشو ندیدم.. برگشتم به طرف خیابون و اونجارو ترک کردم به طرف لبنیاتی

لبنیاتی هم اون ساعت هنوز شیر نداشت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.