خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فکر سوزنی!

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

اعتراف میکنن بعضی ازین خانومای جوون متاهل و که میبینم میگم من اگه جای شوهرای اینا بودن حتما طلاقشون میدادم!!

حتی فکر میکنم خیلی حرفا و بهونه ها و رفتارای اون مردا که نشون میده اول زندگی چندان اهمیتی برای زنشون قائل نیستن ناشی از عدم رضایتشونه که شاید به دلایلی عنوان نمیکنن!! 

دختره همسن منه دوساله ازدواج کرده مثل اسب کار میکنه!! هیکلش بد ریخت و بد قواره شده!

میگه میخوام برم طب سوزنی که لاغر شم :|

بهش میگم تو قرض و قسط داری؟؟ خرج زندگی و باید بدی؟؟ برا نون شبتون موندین الان؟؟؟

یه روز برو سر کار یه روزم مث عادم برا خودت بگرد برو باشگاه ورزشی ثبت نام کن خوب استراحت کن به خودت برس لاغرم میشی!

میگه آره راس میگی..باز دو دقه بعد داره غر میزنه که چرا بهش کم کلاس میدن اینجا

روزای فردش 8صبح تا 8شب سر کاره روزای زوجم تا ظهر استخر ماست(البته سرناجی عذرش و خواسته و دیگه قراره نیاد)

دلم ازین میسوزه که آخرشم این پولا رو خرج خودشون نمیکنن یعنی دلشون نمیاد!! میرن چارتا تیر و تخته و آت آشغال به خونه اضافه میکنن

خونه ای که سال به دوازده ماه رنگ مهمون نمیبینه


یه کانال و سایت البته هست لباسای اسپورت زنانه داره به نظر من که قشنگن. خیلی ساده و شیک.من ازین لباسای جینگولی و شلوغ و عجق وجق دوست ندارم برا همین از لباسای این خوشم اومد. چند تیکه سفارش دادم که طی هفته ی اینده میرسه. تولیدیش تو تهران و متعلق به یکی از خواهر زاده های همکارم باتفاق دوستاشه.. چندین ساله تو کار پوشاکن. جز اینکه ایرانی و تولید داخلیه جنسشونم تا اونجا که من تو تن همین دوستم دیدم خوب بوده و خیلی تمیز دوخت و قیمتاشم کاملا مناسب. حالا بعد اینهنه روضه ای که خوندم اگه دوست داشتین سر بزنین

این آی دی کانال --> misssport_club@




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.