خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۴ تا ۶ روزای فرد

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

عذاب وجدانی که ادم بعد از خرید لباس اونم همش تاپ و تیشرت و لگ و اینا داره با هیچ عذاب وجدانی قابل مقایسه نیست! 

البته وقتی وجدان درد داری که خودت سرکار میری و به سختی پول در میاری!

بعدشم برای حفظ روحیه به خودم میگم " پول برا خرج کردن و لذت بردنه دیگه! چرا همش پس انداز؟ (نه که خیلیم پس انداز میکنم؟؟!!) 

و بعد میگم " خب اینارو لازم داشتم دیگه تا مدتی خریدام در این زمینه متوقف میشن "

تا یکی دوساعت پیش مطمئن بودم که شاگردمو رد میکنم ولی الان که دوباره ازون فروشگاهه اینترنتی میس اسپورت خرید کردم دارم فکر میکنم که چه ساعتی رو بهش اختصاص بدم؟ فک کنم ۴ تا ۶ عصر روزای فردم خوب باشه!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.