خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بوی تعفن روشن فکری

جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ب.ظ

در کنار خستگی و مریضی و بی حوصلگیا یه وقتاییم یهو هیجانی میشم و میزنم به در پخت و پز .مث شام ماکارونی دیشب و شیرینی و نهار استامبولی امروز و کیک دوباره برا فردا!

خودمم نمیدونم چه جوری یهو جوگیر میشم!

دیروز کلا حال درونیم خیلی خوب بود شایدم خوب شد!؟

یه عده ام که باز امروز طبق روال هر سال ختم عمومی برپا کرده بودن برای ببعیا!

هشتک ببعی رو ازاد کنید و نه به خشونت و ازین قبیل اراجیف...

والا تا اونجا که ما میدونیم و عقلمون میرسه این یه رسم ساخته ذهن معیوب بشر نیست بلکه یه حکم از جانب خداست و داستانشو همه شنیدیم!

اینم همه میدونیم که اصل کار نشون دادن دل بریدن حضرت ابراهیم از عزیزترین داشتش بود، فرزندی ک در سن هشتاد سالگی خداوند بهش عطا کرد و واقعا چی از جان عزیزتره؟ و کدوم جان عزیزتر از جان فرزند برای پدر و مادر؟؟

خدا پیامبرشو امتحان میکنه و بعد ازون امر میکنه که حاجیا تو این روز قربانی کنن برای دل کندن از دنیا و مادیات! و مهمترین قسمتش اینه که گوشتش سه قسمت بشه و اول به نیازمندان دوم به اشنایان و سوم به خانواده داده بشه!

حالا اینکه ماها طبق معمول هیچ کاری و حتی هیچ حکم الهی رو درست انجام نمیدیم و افراط و تفریط بخش جدا نشدنیمون هست دلیل بر این نمیشه که به قول بعضیا چهره اسلام خشن نشون داده بشه!!!

والا اون کشورایی که صرفا جهت ایجاد تفرقه و خراب کردن دین مذهب این خزعبلات و میسازن و منتشر میکنن (اغلب هم توسط خودیا!!) هزار و یک وحشی بازی دارن ولی کسی حرفی ازشون نمیزنه!! نمونش که اخیرا حرفش بود زنده سرخ کردن و پخت پرندگان! تو بعضی رستوراناشون و کلی وحشی بازی دیگه حالا میان برا ما درس تمدن میدن و نه به خشونت و متاسفانه عده زیادیم از روی جهل همون راهو ادامه میدن

اینکه ذبح باید تو کشتارگاها باشه و نه در معابر و جلوی چشم دیگران و حقیقتا به دست نیازمندش برسونیم دیگه برمیگرده به شعور خودمون!

این وسط یه دروغاییم میان میسازن که هیچ منبع و سندیم نداره که قبلا ایران باستان درخت میکاشتن و فلان و بیسار!

جالبه که هر وقت میخوان یکی از شعائر دینی و مذهبی رو بکوبن میگن زمان کوروش و داریوش فلان بود!!! خب مردم ما عادتشونه به گذشته ای که باید بگم هییییچ اطلاعاتیم راجع بهش ندارن و بیشترش در حد افسانه است تو ذهنشون ببالن و افتخار کنن!

خلاصه شماهایی که طرفدار حقوق حیواناتین و دلتون برا گوسفندای بیچاره میسوزه بعد ازین دیگه هیچ نوع گوشتی نخورین! گرچه که گیاهان هم موجودات زنده ان اونا هم گناه دارن طفلیا.  ندارن؟؟؟ 

خواهشا فکر کنیم!! خیلی فکر کنیم! قرار نیست آکبند به خدا تحویلش بدیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.