خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رژ لب ۱۶۰۰۰ تومنی

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰ ب.ظ
از رنگش خوشم اومد. روی دستم امتحان کردم و مث همیشه چیزی جز واقعیت و رو دستم دیدم ولی خب مثل همیشه تصور کردم به همون خوبیه که میبینم.خریدمش. گرچه به نظرم ۱۶۰۰۰ تومن برای یه رژ لب به نظرم زیاده! اونم منی که اصولا اهل ضد آب و ۲۴ ساعته و این چیزا نیستم و از بس لوازممو استفاده نمیکنم فاسد میشن و باید بریزمشون دور
امروز از دوست جان پرسیدم نظرش چیه؟ گفت خیلی خوبه. گفتم ولی گرون بود! گفت اگه نخواستی من برمیدارم ازت. گفتم نه خودم میخوامش!
همه ی زندگیمون همینه! چیزی که از چشممون میافته رو کافیه یکی دیگه بهش نگاه کنه اونوقت تازه عزیز میشه
مثل سمی.. ۸ سال زندگی و بعدش طلاق.. یه جدایی راحت! هر دو طرف سریع کنار اومدن و تموم شد.. و حالا سومین سالیه که مرتب همو میبینن و حرف میزنن.. اوایل کمتر ولی حالا انگار بیشتر و بیشتر دارن نزدیک میشن!! جالبه نه؟
شاید قرارای دوستانه و دور از چشم بقیه و حرفای عاشقانه و هدیه های غیر منتظره و زندگی رو هوا لذت بیشتری داره از زندگی منطقی
اگر ازدواج مجددی بین این دو نفر اتفاق بیافته خوبیش اینه که اولا همو خوب میشناسن دوما بهشون ثابت شده هیچ کدوم نمیتونن کسی دیگه رو مثل آدم قبلی پیدا کنن که با همه ی تفاوتها بتونن باهاش زندگی کنن. ضمن اینکه فهمیدن طرفشون شوخی نداره! و باید برای زندگی خوب هم منعطف بود هم غرور و خودخواهی رو کنار گذاشت
و اگر جز این باشه راه به جایی نمیبرن
گرچه که فعلا دوست جان با توجه به تجربه قبلیشون مشغول گرفتن امتیازات هستن!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.