خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

400 کرال

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ

بعد از 500 متر گرمکن دوست جان شوکی بهم وارد کرد به این مضمون که آزمون تو مهر برگزار میشه!! در کمال ناامیدی گفتم یه رکورد 400 متر کرال بدم

چیزی که من شنیدم باید زیر 8 دقیقه میزدم که بنده 8دقیقه و 25 ثانیه زدم  :((( خیلی بی برنامه و بد شنا کردم خودم قبول دارم.. نفس گیریام منظم نبود..به هر حال ناامیدتر از قبل شدم.. خونه که رسیدمسایتو دیدم که زده بود تو آبان تازه ثبت نام تست ورودیه! با اینحال باید روزای فردمو برم یه استخر دیگه تمرین کنم. اون یکی دوست جان هم مواد آزمونو که تو سایت هیات بود فرستاد برام ( چرا به عقل خودم نرسید نگاه کنم؟؟؟ ) دیدم زده بود 400 کرال برا آقایون زیر 8 دقیقه و خانوما زیر 8:30 !!!

به هر حال باید خیلی تمرین کنم تا خودمو برسونم بالاتر و همون زیر 8 بزنم حتی الامکان

نگران اینم و بعدشم 100 سربالا! حاضرم 100 متر پروانه برم اما سربالا نه  :(( 

از همین الان خدا کنه قبول بشم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۹

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.