خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شروع پاییز

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۹ ب.ظ


پاییز خیلی آروم آروم خودشو نشون میده ولی ما یهویی متوجهش میشیم
درست وقتی که شب قبل از خواب مجبور میشیم پنجره اتاقو کمی ببندیم
این حس خمودگی و بی حوصلگی نمیدونم چرا دست از سرم بر نمیداره
دیروز دوباره یه مجلس ختم ..گریه های دوستم برای مامانش که کمتر از 10 روزه از دست دادش..
فردا اول محرمه..روزا کوتاه شده و شب خیلی زود شروع میشه..
امروز اشتباه کردم و صبح بعد نماز با مامان و بابا رفتم حرم و این بود که تا ظهر کلا چرتی بودم..البته از ساعتای 9:30 تا 11 تقریبا خوابیدم ولی نه خواب خوب و راحت..
از صبح مدارم در حال نشسته و درازکش فقط رمان خوندم..
حس اینکه سراغ کار دیگه ای برم واقعا نداشتم
خدارو شکر سرناجی از مرخصی اومد و از فردا اون یکی همکار جایگزین نمیاد.. خیلی حرف میزنه..هیچ وقتم سر جاش نیست و دائم در حال راه رفتن دور استخره.. حرفاش تماما حماقت محضشو به رخ مخاطب میکشه و خودش اصلا متوجه نیست که چطور خودشو در نهایت بیشعوری داره به همه معرفی میکنه!
چند روز پیش دوست جان میگفت باید کمکش کنیم خیلی ساده است آخرش یه بلایی سرش میاد..گفتم من که دیگه حوصله شو ندارم..و اینم آدمیه که تا بلایی سرش نیاد عقب نمیشینه! تازه متنبه هم نمیشه و بازم تکرار میکنه..
امروز به هیچ کاری نرسیدم...
دیروز بعد باشگاه رفتم تمرین.. دیدم خسته میشم و نمیتونم رکورد بدم..تصمیم گرفتم از سه شنبه دیگه باشگاه نرم و فقط برم استخر تمرین.. این آزمونم یه جور بی حوصله و استرسیم میکنه..فکر اینکه تو هوای سرد باید برم آزمون و استرس روز آزمونو تحمل کنم و باز بعدش اگر قبول بشم کلاس عملی و تئوری و بعدش با امتحان عملی و تئوری اونم تو فضای سرد و استرسی از همین حالا بدنم و کرخ میکنه



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.