خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ب.ظ

رجیم

یکی از شاگردای خصوصیم یه خانوم 67 ساله است طی روندی که گفتنش خسته کننده اس گفت که رژیم گرفته و 22 کیلو کم کرده و بسیار سلامت و شادابه و هیچ مشکلی اعم از افسردگی یا خراب شدن پوست و مو .. نداره

آدرس کانالشو داد و منم کنجکاوانه مشخصات خودمو همون شب وارد کردم و دیدم برخلاف چیزی که بقیه میگن اضافه وزن دارم و گرچه که در سطح متعادل هستم اما تا وزن نرمال خودم 5 کیلو اضافه دارم! (اینو خودم میدونستم و ناراحت بودم البته )

بنابر این برای خودم و مامی مشاوره و بعدم رژیم غذایی گرفتم

خب تا اینجا که در روز پنجم به سر میبرم حالم خوبه و مشکلی ندارم و راضیم هرچند اطرافیان چاقم (مخصوصا همکارام که همگی اضافه وزن زیادی دارن و بسیار هم مشهوده) مدام موج منفی میان که نیازی به رژیم نیست و .. ولی خب اهمیتی نمیدم

تاریخ پایان رژیم و رسیدنم به وزن ایده آل 18 آبانه (دقیقا روز تولدم خخخ)

به هر حال آدم خودشو نباید گول بزنه! دیگرانم همینطور!

منم دیروز به همه ی اونایی که به نظرم همیشه چاق بودن و تیپشون افتضاح بود این موضوع رو گفتم که البته با مقاومتشون رو به رو میشد!

یعنی خودشون میدونن هااا ولی خب..

فقط یکی از همکارام تشویق شده و از اول همین هفته اونم با این رژیما مشغوله و دیروز بسی سرخوش بود که برخلاف باقی رژیمای رنگارنگی که در عمرش گرفته و حسابی گشنگی کشیده و افسرده شده و بعد مدتی خسته شده، این یکی خیلی خوبه چون خیلی میخوره و هیچ وقت گرسنه نیست ولی تو این چند روز 1/5 کیلو هم کم کرده

حالا ببینیم تهش به کجا میرسیم با این رجیم

در ادامه مطلب مبانی اصلی رژیم و آدرس کانالشو برای اونایی که دوست دارن میذارم


***********************************************************


چیزی که اصل و مبنا هست تو این رژیم اینه که مقدار مصرف نون و برنج خیلی کم میشه. مثلا روزی یک کف دست یا دو کف دست نون و برنج هم 6 قاشق یا 10 قاشق (بسته به وزن) روغن و سرخ کردنی و شیرینی جات مطلقا توش نیست. خرما و توت خشک ، کشمش و کمی عسل بین وعده ها هست. مقدار متناسبی شیر و ماست (روزانه یا یک لیوان شیر یا یک پیاله ماست و البته روز درمیون) غذاها آبپز و بخار پز و کبابی. 10 لیوان آب در روز اجباریه. میان وعده ها شامل سیب و خرما و گردو و کشمش و چایی میشه (البته هر میان وعده یکی از ایناست) و ما بین وعده ها هر موقع گرسنه شدین میتونین از انواع سالاد و سبزیجات (خیاز - گوجه - پیاز - هویج - کاهو - کلم - نخود فرنگی - قارچ - کرفس - کدو - بادمجون - فلفل دلمه ای  و چیزایی شبیه اینا ) استفاده کنین و تو هر ظرف سالاد هم یه قاشق روغن زیتون و آبلیموی طبیعی و ادویه دلخواه داره. هرچقدر دلتون بخواد میتونین اینا رو مصرف کنین

خوبی این جریان برای من این بود که چون عادت به ریزه خوری و نون زیاد داشتم و میوه و سالاد اصلا نمیخوردم حالا تازه فهمیدم چقدر سالاد خوشمزه است و با اشتها و علاقه هر روز مقدار زیادی درست میکنم و میخورم و بسیار لذت میبرم و کلیم خلاقیتم باز شده در این زمینه

هیچ وعده غذایی حذف نمیشه و روی این موضوع هم تاکید هست!

اینم بگم که فقط خوردن نیست! در واقع یه جور اصلاح تغذیه است بهمراه پیاده روی روزانه بمدت 2ساعت که شامل 4 تا نیم ساعتی میشه


آدرس کانال دکتر علی جواهریان

Rejim_ir@

سایت:

www.rejim.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.