خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دست و پا گیرهای نامرئی

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ

در ادامه ی گریز از فضای مجازی و اشتغال به اعمال مفید تر و ضمنا آرامش بیشتر در اعصاب و روان، طی حرکتی جهادی اینستامو کلا پاک از هر نوع اطلاعات و پست و فالور و فالوینگ کردم و بعدشم خروج از حساب! خیلیم کار خوبی بود

قبلا دوتا اکانت دیکه ام داشتم که اونارو پاک کرده بودم مونده بود دوتا دیگش.یه اصلی و یه تبلیغاتی که امروز به لطف خدا اون دوتارو هم از دور خارج کردم برای همیشه

به نظرم مسخره ترین استفاده هارو ازش میبرن. دیدن و تایید یا همون لایک خوشیای خصوصی دیگران که ازش متنفرم و اواخر اصلا اینکارو نمیکردم! طرف بستنی میخوره عکس میذاره.. غذا میخوره عکس میذاره! میخوابه .گریه میکنه هذیون میگه خلاصه هر.. میکنه عکسشو میذاره! خب که چی؟؟

اهل دنبال کردن هنر پیشه ها و آدم معروفا هم نبودم که اونام چند درجه سخیف تر از افراد عادی عمل میکنن(حالا نه همه شون ولی اکثریت) سیلستمداران محترم و آقازاده ها و خانوم زاده ها هم که زورشون فقط چارتا توییت و پست اینستاییه و دائما گندایی که روز ب روز بوش بیشتر و بیشتر متعفن میشه رو بروز میدن و لبخندای احمقانه و توهین آمیزشونو نثار مردم ساده دل؟؟!! ما میکنن

یا از دیدن و شنیدن حماقتهای رایج در این مملکت گل و بلبل اعصابت بهم میریزه حالا چه درست و چه شایعه! و هر روز هم بردن آبروی یه نفر!! یا اینکه به هر حال خیل اطلاعات بهت هجوم میارن طوری که حتی از ورق زدن الکی هم خسته میشی!! اصلا یه عده انگار هییییچ کار و زندگی ندارن و صبح تا شب پای این ماسماسکا مشغول پر کردن این فضان حالا چه خوب و چه بد!

به هر صورت که اونجارو هم باقی گذاشتیم برای دوست دارانش و ... تو بمان و دگران وای به حال دگران....

بعد هم تو تلگرام که قبلا کانال داستم و تعداد زیادیم گروه و کانال حذف کرده بودم و امروز اون یکی کانالمم که ورزشی بود بعلاوه تعداد دیگه از کانالای بیخود و تکراری و حذف کردم!

دیدم به قول پسر عموی محترم برای کار بهتر لازم نیست خیلیم اصل و اساس و تغییر بدیم و باصطلاح به روز کار کنیم! گاهی همون روشای سنتی و کم توجهانه خیلی بهتره《البته این برداشت بنده از سخنان گهربار پسر عموی محترم بوده نه عین عبارات ایشون》

و به این صورت کلا تلگرام اینجانب یا بهتره بگم گوشی عزیز خلوت تر و فقط اختصاص به مواردی داره که هم فرصت خوندنشونو داشته باشم و هم در راستای حرفه و تخصصم یا سلامتیم باشه

توی گوشیم "جدول" هم نصب کردم و کلا اوقات بیکاریم یا کتاب میخونم یا جدول حل میکنم که اعتراف میکنم هم اطلاعات عمومیم بهتر شده با حل جدول هم املام :دی

البته غلطهای تایپی رو به پای املا نذارین لطفا!

و در آخر از این رژیم عزیز بسی متشکرم چرا که باعث شده زندگیم بسیار بیش از قبل رو برنامه باشه. ساعت گوشیمو در چهار زمان مختلف کوک کردم تا به موقع بیدار شم و باقی کارهاییم که فراموش میکنم و به یادم بیاره

هر روز ۷:۱۵ صبح بیدارم از شنبه تا جمعه هم هیچ استثنایی نیست و بعد از صبحانه یک ساعت پیاده روی و بعد ادامه ی زندگی

خب طی دو هفته گذشته باید ۲ کیلو کم میکردم که بنا به فعالیت زیادم با وجود تخلفاتی از رژیم ۳ کیلو کم کردم و حالا فقط ۲ کیلوی دیگه به وزن دلخواهم مونده

قبل ازینکه خودم متوجه بشم همه بهم گفتن پوستت خیلی خوب شده و این به خاطر خوردن میوه و سالادیه که قبلا یا نمیخوردم یا با شکم سیر میخوردم

گرچه من دقیقا تمام مواردشو قبول ندارم تو این رژیم به دلایلی و بعضی قسمتاشو تغییر میدم تا عوارض جانبیش شامل حالم نشه ضمن اینکه قرص و داروهای پیشنهادیشو هم نمیخورم! اما برای کسایی که میخوان وزن زیادی کم کنن بسیار خوبه و برای من هم که عادات بد غذایی پیدا کرده بودم بسیار عالیه. خدارو شکر میکنم بابت اینکه این شاگردمو جزء رزقهای نه تنها مادی که معنوی هم قرار داد و یه چیزایی رو بهم یادآوری کرد و باعث شد دوباره سلامتی بیش از قبلمو به دست بیارم

به طور ناخودآگاهی خوابم کم شده و بهتره بگم مناسب شده هرچند که بعضی شبا از فکر مشغول و خستگی خیلی دیر بخواب میرم. و اینکه لکه هایی روی پوستم ایجاد شده بود که باعث نگرانیم میشد و دیروز بطور اتفاقی دیدم که اونا هم بسیار کم و کمرنگ شدن و دارن محو میشن! حالا بعد از کم کردن مقدار دیگه ای از این وزن اضافه باید تلاش کنم برای تثبیتش و مراقب باشم که دوباره اون عادات بد سراغم نیان.

و در آخر یک توصیه از یک دوست که اینهم بسیار موثره. اگر خودتون یا اطرافیانتون همسرانی هستن که زیاد باهم دچار تنش میشن حتما روزی یکبار(همون اول روز ) با صدای بلند سوره "جن" رو یه نفر تو اون خونه بخونه.

حجامت پاییز هم یادتون نره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.