خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حس های خوب

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ

کلاس خط خوب پیش میره البته این عقیده ی منه و جناب آقای استاد احتمال خیلی زیاد مثل سایر معلمین و مربیان بنده در بخشهای مختلف آموزشی از چهره ی خونسرد و بی تفاوت من اینطور برداشت میکنن که به یادگیری و تمرین علاقه ای ندارم!!

اینو هز حرف و تاکید جلسه ی پیششون در گفتن جمله ی《درس و جدی بگیرین》فهمیدم

خب مهم نیست بزودی خواهد فهمید که اشتباه میکرده و چه موجود با استعدادی رو زیر دست داره!


و امروز اولین جلسه ی دفاع شخصی بود. کلاسمون توی پارک (سایت بانوان) برگزار میشه. مربیمون هم تنها خانوم مربی نینجا در استانه! دختر خوب و دوست داشتنیه. سال پیش تو سفر اصفهان باهم بودیم. باید بگم یه رزمی کار فوق العاده است!!

فردا هم جلسه دومه اگه زنده باشیم. تو این یکی استعدادم بیشتره تا خط و تنها مشکل اینه که حرکاتمون زیادی نرمه! اونم به خاطر سالها کار کردن شناست و شایدم استعداد ذاتی در قر دادن تا حرکات سفت و محکم رزمی!


استخر در حال تغییراته و در اجاره یک شخص در اومده و اونهم آشناست(از بین خودمونه) فکرای خوبی داره و ایده هاش تا حالا که کلی همه مونو به جنب و جوش انداخته!

من یکی که استقبال میکنم! گرچه متاسفانه حقوق خدمه پایین اومد و دو نفرشون در دم استعفا دادن ولی خب به هر حال با توجه به شرایط خاص کاری و زمان حاضر و موقعیت خاص این استخر این مساله ناگزیر اتفاق میافتاد تا جایی که باید بگم الان در بهترین حالت ممکن به سر میبریم!

امیدوارم ایده ها و فعالیتها مفید واقع بشن و استخر ازون حالت رکود و درجا زدن بیاد بیرون!

این میتونه از مزایای سپردن به بخش خصوصی باشه! و دقیقا تمام توضیحات و صحبتهایی که جناب پسر عمو در باب تفاوتهای بنگاه های اقتصادی دولتی و خصوصی عنوان کرده بودن بوضوح خودشو نشون میده. مدیر محترم شیفت که تا چند وقت دیگه میشن مدیر سابق!! بازنشسته ی حقوق بگیری هستن که بدلیل عدم احتیاج به کار و این چندرغاز حقوق اینجا هیچ تلاشی در جهت تغییر و جذب مشتری نداشتن و بارها صراحتا اعلام کرده بودن که " چرا ما خودمونو خسته کنیم برای تبلیغات و جذب مشتری ما که حقوقمون و میگیریم!!!" ولی مالک شیفت فعلی که بزودی مدیر خواهند شد بصورت رسمی و کامل به خاطر از دست ندادن کار و درآمد و همینطور آبروش تمام تلاششو داره میکنه و البته ما هم قول دادیم کمکش کنیم

در هر صورت حس خوبی به این تغییرات دارم و ترجیح میدم اون مدیر با اون افکار بسته و سازمانیش که بیشتر به پروندن مشتری کمک میکنه تا جذب جای خودشو به مدیر جدید بده 

امیدوارم این حس خوب نتیجه ی خوبی هم در ادامه داشته باشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.