خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مشق ناتمام

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ب.ظ

و اینم دومین پست امشبم..

حیفم اومد معرفی کتاب به اون خوبی توی این نوشته ها گم بشه . چندباری خواستم بنویسم ولی حوصلم نیومد! 

البته ۱۰ روزی داماد جان سفر بودن و من شبا و البته روزا(تا جایی ک خونه بودم) با خواهر جان و پسر شیطونش که یکماه دیگه ۲ سالش میشه گذروندم... هیچ کجا خونه خود آدم نمیشه!!

جریان فروش خونه جدی تر شد و منم به صورت خودجوش تو دیوار چند جای دیگه گذاشتم و اینه که مرتب تماس میگیرن.. 

و فکر میکنم به اینکه بالاخره بعد از ۲۷ سال که اینجا زندگی کردیم و بزرگ شدیم (چند سالم دست مستاجر بوده) حالا که مجبوریم اینجارو ترک کنیم کجا میریم؟؟

به نظرم مشکلات آدما ازونجایی شروع شد که تصمیم گرفتن یکجا بمونن!! اگر تمام مردم کوچ نشین بودن دنیا جای لذتبخش تری بود و هنوز طبیعت سالم تری داشتیم


اینقدر تمرین خط میکنم که مفصل انگشت شصت دست راستم درد میکنه! کلاس دفاع شخصیمون از اون روز ک من حال نداشتم و ترفتم دیگه تشکیل نشد..

و حالا مشغول خوندن یه کتاب عالی دیگه ام به اسم " ملت عشق " خیلی وقته خریدمش اما فکر کردم شاید اشتباه کردم!! تا یک هفته پیش که خواهرم با یکی از دوستاش که چند سالیه ساکن انگلیس شده چت میکرد و دوستش گفته بوده داره همین کتاب و میخونه!! به نظرم اومد کتاب جذابی باید باشه که یکی با اونهمه مشغله و کار و درس و زندگی وقت گذاشته برای خوندنش اما من دارمش و بی توجهم... بهرحال کتاب خیلی جالبیه گرچه شاید بعضی قسمتاش خسته کننده به نظر بیاد اگر علاقه ای به بحثهای فلسفی و عرفانی و ماورائی نداشته باشین ولی من که تا حالا از ۵۰۰ صفحه ۲۸۰ صفحه شو خوندم بسیار لذت بردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.