خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کوانتوم

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

حس خوندن متنای طولانی رو ندارم حقیقتش. اینه که به خودم اجازه دادم وبلاگهای بروز شده رو نخونم

البته این متنای طولانی شامل کتاب نمیشه!

مشغول خوندن " یک عاشقانه آرام " هستم

عملیات خونه فعلا در حال تعلیقه.. خودم کلی آگهی دیوار و این طرف اون طرف زدم و خودمم پاکشون کردم.. انشالله که ختم بخیر میشه

روز عیدم رفتیم سر کار. اولین بار بود که روز تعطیل رسمی استخر برا خانوما فعال بود.. ولی خب چندان شلوغ نشد

سه تا مورد پشت سرهم افکارمو در دست گرفته و مدام هم متغیر میکنه

اول خوندن کتاب " سرای دیگر " بعد خوندن کتاب " ملت عشق " و آخری هم آشنایی خیلی اتفاقی با یه کانال به اسم "اسرار کوانتومی اشرف مخلوقات" این آخری مربوط به قانون جذب و تفکر مثبت و چیزهای اینچنینی هست.. اولش تصور کردم مثل بقیه چیزایی که خوندم و شنیدنه.. اما وقتی چندتا ویدیوی کوتاه دان کردم و گوش دادم دیدم تفاوتهای اساسی داره که ترجیح میدم اینجا به شرح و بسطش نپردازم. تنها اینکه اعلب چیزایی که تا حالا میخوندم اولا بر اساس افکار یک نویسنده خارجی بود که در خیلی مسائل فکری و اعتقادی قطعا مثل ما نیستن و دوم اینکه به نوعی اومانیستی بودن

به هر حال نتونستم گوش دادن به سایر ویدئوهارو از دست بدم و هر روز ۲-۳ تاشو در حین پیاده رویام گوش میدم

بابت فردا کمی خلقیاتم بهم ریخته اس که دارم سعی میکنم بهش غالب بشم

شاگرد ۷۰ ساله عزیزم خبر نمونه بودنشو بهم داد و بعد از تشکرات من از طریق تلگرام ، بهم زنگ زد و چقدر شاد و سرخوش بود و با خودم فکر میکنم منم تو این سن میتونم چنین روحیه خوبی داشته باشم؟؟؟

مامیم از طریق همون سایت ۹ کیلو کم کرده و همچنان مشغوله . به اینهمه اراده ش غبطه میخورم حقیقتا

مربی مهارتی رانندگیم که دوسال پیش باهام کار کرده بود و تو تلگرام دیدم و براش نوشتم که چقدر بی نظیره و همیشه دعاگوش هستم و البته که هیچ وقت فراموشش نخواهم کرد.. چقدر زود گذشت!!

دیروز شاگرد کوچولوم که حالا کلاس سونه اومده بود و از دور چنان دوید اومد پرید تو بغلم که همه مشتریا هیجان زده شدن... همیشه همینطوره.. اندازه یه بمب اتم انرژی داره این بچه

صبحم که خودم از راه رسیدم کلی جیغ زدم و همه رو هیجانی کردم

کلا حس و حال خوب و گاهیم خنثی دارم.. خنثی اون جاهاییه که بر وفق مراد نمیشه و سعی میکنم با غر زدن یا اوقات تلخی حالمو خراب نکنم و بی تفاوت باشم

و خلاصه اون چیزایی که تا حالا ازین ویدئوها دریافت کردم


● همونطور که موبایل که ساخته دست بشره ارتعاشات و سیگنال داره انسانم که ساخته دست خداست قطعا ارتعاشات موثری در عالم داره

● پیوسته و در زمان حال مراقب افکار و احساساتمون باشیم

● روی خودمون کار کنیم و شادی درونی داشته باشیم تا بتونیم انتشارش بدیم به عالم هستی و سایرین

● هر مورد منفی " اخبار - آدمهای بد - اتفاقات بد و ... " پیش اومد براش دعای خیر کنیم

● با عشق ورزیدن به افراد با ناکامی هاشون مقابله کنیم

● اتفاقاتی که در ظاهر مخالف خواست ما هستن در واقع راهنمای ما برای رفتن به راهی بهترن

● اگر کسی یا چیزی از زندگیمون رفت قطعا جایگزین بهتری براش خواهد اومد که اولین جایگزین خداست و وقتی به خدا رسیدیم بهترین و به جای قبلی فراهم میکنه برامون

● در برابر اتفاقات ناخواسته " ضرر مالی یا آسیب جسمی و..." خدارو شکر کنین چون یه انرژی منفی و اتفاق بدتر از زندگیمون دفع شده.. میتونست بدتر باشه

● به قوانین سرزمینمون احترام بذاریم چرا که رسیدن به خواسته هامون بر اساس همین قوانینه

● هرچه ارزوی ماست در جهان موازی ماهم وجود داره و قبلا اعطا شده

● با دوش گرفتن ارتعاشات منفی رو به اب بسپاریم که با خود ببره و شروع کنیم زیر دوش به تجسم خلاق. آب ارتعاشات و چندین برابر میکنه

● با شکایت کردن از اوضاع هیچ چیز بدست نمی آوریم

● در مقابل اتفاقات آرامشمونو حفظ کنیم و به خدا پناه ببریم

● برای ظهور دعا کنیم

● استغفار و الحمدلله جزئی از زندگیمون باشه مدام. هر روز استغفار کنیم و هر روز شکر کنیم

● شادی مومن در چهره شه همیشه متبسم باشید

● آرزوهاتونو باور کنید "در احادیث داریم طوری دعا کنید که انگار هرآنچه خواستید دریافت کردین همین الان"


اینم آدرس کانال

@Raaze4Fasl



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.