خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

راز ۴ فصل

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ب.ظ

خدارو شکر همه چیز خوبه و کار و بارم خوب پیش میره و سرمونم شلوغه

و چیزی ندارم بگم جز اینکه تمام ویدئوهای اون کانال "اسرار کوانتومی" رو که تو پستای قبل معرفی کردم دانلود کردم به مرور دارم گوش میدم

باید بگم حالم خیلی تغییر کرده! البته اگر حمل بر خودستایی نشه خیلی کارهایی که گفته شده رو قبلا بر اساس حسهای درونیم انجام میدادم منتهی منظم نبودن! یا اینکه نمیدونستم چطور و تا چه حدی باید ادامه شون داد!

یکیش حس خوب نسبت به ادمایی که ظاهرا خیلیم خوب نیستن یا به قولی انرژیهای منفی ساطع میکنن که بعضا هم ناخواسته است

این امر راجع به سرناجی سابق که در حال حاضر یکماهیه به مدیر فعلی تغییر عنوان دادن صدق میکرد

هر سه نفر ما از بدو ورود ایشون باهاشون به نوبت درگیر شدیم و کمی هم کار بالا گرفت! که اینجانب بنا بر تربیت خانواده به خودم اجازه کوچکترین توهینی ندادم بخصوص که ایشون سن مادر منو دارن و دوما هیچ ضعفی هم نشون ندادم! 

بگذریم...

تا همین چند ماه پیشم همچنان یه جاهایی خیلی ازش حرصی میشدم مثل بقیه تا اینکه تصمیم گرفتم صبر و تحملمو بالا برده و از دیدگاه دیگه ای به قضیه نگاه کنم.. به این صورت هر وقت مسائلی پیش میومد از جانب ایشون که باعث ناراحتی ماها میشد پیش خودم از زاویه ای دیگه توجیحش میکردم.. و بعد از چندین ماه تلاش باید بگم اون خانوم تغییر نکرد اما من موفق شدم احساسات خودمو نسبت بهش تغییر بدم و در نتیجه دیگه دلخور و ناراحت نشم تازه محیط کاریمم برام لذتبخش بشه.. کاری دو همکار دیگم نتونستن بخصوص کوچیکتره و همچنان خودخوری میکنن..

حالا همین کار یکی از تکنیکهایی بود که تو کانال مفصلا راجع بهش توضیح داده شده و خیلی موارد دیگه...

تو این حدود یکماهی که ویدئوهارو گوش میدم تلاشم در جهت صبر و تحمل بیشتر نسبت به مسائل اطراف و واقعیات(اونچه هست) و حقایق( اونچه میتونه باشه) خیلی منظم و هدفمند تر شده

خیلی حرفها تو این زمینه هست که دوست دارم بگم اما فرصت نمیشه..

پس مجددا پیشنهاد میکنم به کانال راز چهار فصل برید و تمام ویدئوهارو از ابتدای کانال دانلود کنید به ترتیب. شاید چندتای اولی رو بشنوید یه جوری به نظر بیاد اما ۷-۸-۱۰ تا شو که گوش کنین دیگه نمیتونین به شنیدنشون ادامه ندین

من همه رو دان کردم و برای اینکه بتونم راحت و در حجم کم و در دسترستر به همکارا و دویتا و فامیل برسونم دارم تبدیلشون میکنم به فایلای صوتی و مثلا ویدئویی که ۳۰ مگ حجمشه میشه ۲-۳ مگ!

اگر خواستین در خدمتتون هستم چون فکر میکنم تغییر روحیه خیلی کار مهمیه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.