خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رسالت

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ب.ظ

رسالت کاری هم ازون موضوعاتیه که قبلا زیاد بهش فکر کرده بودم

اصلا هرچی پیش میرم تو این اسرار کوانتومی و قانون جذب میبینم بیشتر این کارارو انجام میدادم اما نامرتب و بی برنامه

بگذریم

مدیر فعلی (جدید) که از اولم مورد دار بود حالا داره حسابی در حقمون کارو تموم میکنه!

بیشترین کار با کمترین استراحت ( ۳۰ یا ۴۰ دقیقه در طول ۶ ساعت کاری) اونم تو هوای آلوده و نفسگیر اونجا! شلوغ و کلاسایی که بابتش پولی پرداخت نمیکنه و بیمه ای که قطع شده! خب دیگه دلیلی برای موندن نیست. به شدت سعی کردم و میکنم به آدما و نیاتشون خوشبین باشم ولی خب دیگه احمق که نمیشه بود میشه؟؟

فک کنم وقتش شده یه پرش بزنم! یکی از همکارا ( بین ما سه تا ) که جایی رو پیدا کرده و قطعی از فروردین نمیاد.البته هنوز بین خودمون سه تاست

خب منم یه جرقه هایی تو ذهنم زده شد که پیگیرشم و مطمئنم به کمک خدا پیش میره! گاهی وقتا قطعیت در موندنتون در جایی نشونه امنیت شغلی نیست بلکه کاملا برعکس! نشونه در جا زدگیه

به هر صورت خدا رو شکر میکنم . به نظرم لیاقتم خیلی بیشتر ازونیه که همچین جایی بمونم!

چیزی که خوبه اینه که دیگه مدتهاست نه حرص میخورم نه ناراحت میشم نه غصه میخورم نه نگرانم بیکار شم!

هیچ کدوم

فقط خوشحالم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.