خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

چند ساعت تا صعود

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ
خب دیگه فقط چند ساعت مونده تا خلاص شدن ازین استخر و اون مدیرای جوندش!
حالا که فهمیدن جدیه دارن دست و پا میزنن برای نگهداشتنمون!
ولی خب به جایی نخواهد رسید.. لااقل تا وقتی که اون فرد خاص اونجا باشه حالا با هر عنوانی
شما به انرژی آدما اعتقاد دارین؟ قطعا دارین حتی اگر منکرش بشین فقط ممکنه اسم دیگه ای روش بذارین
همون قضیه اس که بعضیا بی جهت به دلت میشینن! البته که بی جهت نیست ولی خب ما دلیلشو نمیدونیم و بعضیام به همون دلیل هرکار میکنی باز دلنشین نمیشن
این دسته دوم میتونن خیلی خطرناک باشن برای زندگی و کارتون اگر مدام باهاشون در ارتباط باشین!
حتی وقتی چند روزی نمیبینیدشون باز بی جهت آشفته این!!
خب حالا دارم یکی از همینا رو از زندگیم بیرون میکنم.. قبلا یکی دیگم بود که ازش خلاص شدم و نتایج فوق تصورشو خیلی زود دیدم!!! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.